اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان رضوی:

پیچیدگی آرایش سیاسی انتخاب فرد اصلح را با شرایط خاصی مواجه کرده است ‌

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: پیچیدگی آرایش سیاسی در این دوره از انتخابات و تغییرات سیاسی که به لحاظ فکری و تئوریکی برای جریان‌ها و احزاب شکل گرفته، انتخاب فرد اصلح را با شرایط خاصی مواجه ساخته است.

پیچیدگی آرایش سیاسی انتخاب فرد اصلح را با شرایط خاصی مواجه کرده است ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد غفاری عصر امروز در جمع کارکنان استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری این انتخابات حائز اهمیت ویژه است و وظیفه اصلی همگان در قبال انتخابات حضوری پررنگ و تاثیرگذار، حفظ آرامش فضای موجود و انتخاب هوشمندانه است.

 

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان رضوی افزود: در استان علاوه بر انتخابات مجلس، انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز برگزاری می‌شود که مردم باید در هر دو، حضوری پرشور داشته باشند و هم اکنون 233 نفر در استان برای رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور دارند که سهم مشهد از این تعداد 113 نفر است و در نهایت 18 نفر به مجلس راه پیدا می‌کنند.

 

وی به انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز اشاره کرد و گفت: برای حضور در مجلس خبرگان رهبری نیز سه نفر در استان اعلام آمادگی کرده‌اند که یک نفر به این مجلس راه می‌یابد.

غفاری با بیان اینکه وظیفه اصلی مردم در انتخابات حضور پرشور، حفظ آرامش فضا و انتخاب هوشمندانه است، اظهار داشت: با همکاری و مساعدت تمام دست‌اندرکاران انتخابات تاکنون مراحل ثبت‌نام، تایید صلاحیت و تبلیغات با موفقیت سپری شده و به زمان برگزاری انتخابات نزدیک می‌شویم.

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان رضوی ادامه داد: در مرحله تبلیغات تنها 40 مورد تخلف انتخاباتی مشاهده شد که با آن برخورد قانونی صورت گرفت.

غفاری با اشاره به ویژگی‌های خاص انتخابات سال 90، افزود: به اقرار مخالفان هیچ انتخاباتی تا این اندازه مورد هجمه فتنه‌گران، مخالفان و ساکتان چه در داخل و خارج کشور قرار نگرفته است.

 

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول