اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات در بهبهان:

141 بازرس شعب اخذ رای بهبهان را زیر نظر دارند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات در بهبهان گفت: تعداد 141 نفر بازرس انتخاباتی کار نظارت بر انتخابات را در این شهرستان به عهده خواهند داشت.

141 بازرس شعب اخذ رای بهبهان را زیر نظر دارند

غلامعباس محمدحسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان از لحظه‎شماری بهبهان برای آغاز انتخابات خبر داد و ضمن دعوت از همه شهروندان برای مشارکت در این رویداد مهم اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی برای این دوره از انتخابات که نخستین انتخابات در کشور پس از فتنه 88 است، نقشه‎های فراوانی کشیده و برنامه‎های زیادی را تدارک دیده‎اند از این رو همه باید در این رویداد شرکت کرده و پاسخ قاطعانه‎ای به آنان بدهیم.

وی با بیان اینکه نظارت بر حسن اجرای انتخابات در تمام شعب اخذ رأی، اصلی‎ترین وظیفه بازرسان در 12 اسفند و شعب اخذ رأی است، تصریح کرد: آگاهی کامل بازرسان نسبت به وظایف قانونی محوله بسیار ضروری بوده و آنها باید با بی‎طرفی کامل و تحت نظر گرفتن شعب در مراحل اجرایی انتخابات در جهت سلامت این رویداد و حسن اجرای آن، از بروز هرگونه شائبه‎ای پیشگیری کنند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات در بهبهان خاطر نشان کرد: در انتخابات مجلس نهم که از صبح فردا آغاز می‎شود، 129 بازرس و 12 سربازرس، کار بازرسی انتخابات را برعهده دارند.

محمدحسنی در پایان با دعوت از شهروندان بهبهانی برای مشارکت پرشور در انتخابات روز جمعه گفت: نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور باشکوه مردم ایران اسلامی همانند سال‌های گذشته برگزار شده و برگ زرینی را به تاریخ پر افتخار این سرزمین خواهد افزود.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول