اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-381

حضور مردم سربیشه کم‌سابقه بود/ تخلفی گزارش نشده است

خبرگزاری فارس: نمایندگان فرمانداری تا پایان رأی‌گیری در شعب اخذ رأی از آرای مردم به خوبی حفاظت و صیانت می‌کنند و برخی شایعات مبنی بر تخلف در برخی شعب صحت ندارد.

حضور مردم سربیشه کم‌سابقه بود/ تخلفی گزارش نشده است

غلامرضا حسین‌پور دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با بیان اینکه شمارش آرا پس از پایان اخذ رای آغاز می‌شود، اظهار داشت: برگه‌های رأی بدون مهر انتخابات و بدون مهر نظارت جزو برگه‌های باطله محسوب می‌شود. وی نسبت به امانت‌داری آرا توسط اعضای شعب اخذ اطمینان کامل دارد و افزود: رعایت نظم در صف‌های منتهی به شعب اخذ رأی، وجود ناظران فرمانداری در محل شعب از ابتدا تا انتها و حفاظت از صندوق‌های رأی توسط نیروهای انتظامی از وظایف اصلی اعضای شعب اخذ رأی بوده که به خوبی انجام شده و در جریان است.

فرماندار سربیشه وزارت کشور و شورای نگهبان را تنها دستگاه‌های مجاز در امر نظارت بر انتخابات برشمرد و گفت: نمایندگان کاندیدا هم می‌توانند روند شمارش آرا را کنترل کنند.

حسین‌پور تعداد افراد عهده‌دار برگزاری انتخابات در شهرستان سربیشه را حدود 800 نفر برشمرد و از انتخابات امروز به عنوان حماسه باشکوه و عاری از هرگونه شبهه یاد کرد.

وی با بیان اینکه 49 شعبه اخذ رأی برای حوزه انتخابیه شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در شهرستان سربیشه در نظر گرفته شده، تاکید کرد: شعب اخذ رای در بخش درح و مود و بخش مرکزی میزبان مردم در انتخابات امروز بودند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول