اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بنیاد شهید خراسان شمالی:

حضور در انتخابات صیانت از خون شهداست

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی خون شهدا را مایه قدرت و آبروی نظام و انقلاب اسلامی دانست و گفت: حضور گسترده در انتخابات صیانت از خون شهداست.

حضور در انتخابات صیانت از خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی، حسن براتی‌زاده بر لزوم تلاش برای حفظ و صیانت از این میراث ارزشمند تاکید کرد و گفت: شرکت در انتخابات و قدرت اختیار در این ارتباط  ثمره خون شهدا است.

وی اضافه کرد: وحدت همه جانبه و شرکت در انتخابات وظیفه‌ای بسیار مهم است که شهدای بزرگوار بر عهده ما گذاشته‌اند و ملت ایران نیز نخواهد گذاشت تا خون شهدا زیر افکار منحوس دشمنان نظام لگدمال شود.

براتی‌زاده با  اشاره به اینکه استان خراسان شمالی بیش از دو هزار 600 شهید برای استقرار نظام اسلامی و احیاء ارزش‌های دینی تقدیم کرده‌اند، یادآورشد: انقلاب اسلامی برآمده از خون شهدا و پایداری ملت ایران در برابر استکبار است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی انتخاب افراد اصلح از سوی ملت را لازمه تشکیل مجلس توانمند و کارآمد دانست و گفت: انتخاب اصلح در انتخابات باید طبق معیارهای تعیین شده از طرف امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت باشد.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا پیشرو در صحنه‌های حمایت از ولایت فقیه هستند، افزود: خانواده‌های ایثارگران، جانبازان و شهدا نیاز به تبلیغ برای حضور ندارند چرا که همیشه و در هر لحظه آمادگی خود را برای حمایت از این مرز و بوم اعلام کرده‌اند.

براتی‌زاده تصریح کرد: حضور فعال جامعه هدف و همه اقشار جامعه اسلامی، حضور تعیین کننده‌ای است و باید در این صورت کاندیدها ارادت خود را نسبت به آحاد مختلف مردم اذعان کنند و حافظ ارزش‌های انقلاب و پشتیبان و لایت و رهرو راه شهدا باشند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول