اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 275

آزادی‌کناری: مجریان انتخابات نکا کاملاً ‌آماده‌اند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نکا گفت: مجریان انتخابات در شهرستان نکا آماده برگزاری انتخابات مجلس برای فردا هستند.

آزادی‌کناری: مجریان انتخابات نکا کاملاً ‌آماده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، رضا آزادی‌کناری صبح امروز در همایش و کارگاه آموزشی مجریان انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سالن ارشاد نکا اظهار داشت: هر رای مردم به منزله تیری بر قلب مستکبران و دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود:‌ شناخت و آگاهی مجریان انتخابات از نحوه برگزاری انتخابات یکی از اصلی‌ترین وظایف افراد در برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از هر گونه حاشیه است.

فرماندار شهرستان نکا با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی می‌تواند در ارتقای سطح آگاهی این افراد نقش بسزایی داشته باشد، خاطرنشان کرد: برای برگزاری انتخابات، آموزش‌های لازم در حوزه‌های مختلف در جلسات متعدد می‌تواند در حضور گسترده و ایجاد رغبت در مردم تاثیرگذار باشد.

این مسئول ادامه داد: ‌مردم هوشیار و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور دشمن‌شکن خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان دادند که همواره پای ارزش‌های اسلامی و دینی خود ماندگارند و این نظام را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنند.

فرماندار نکا خطاب به مجریان انتخابات گفت: تخلف از طرف نماینده نامزدی و یا هر یک از اعضا را ابتدا تذکر دهید و در صورت مشاهده مجدد طبق قانون با او برخورد کنید، تا انتخابات سالم و دشمن‌شکن با حضور گسترده مردم داشته باشیم.

وی یادآور شد: مسئولان و مجریان انتخابات نیز باید سطح آگاهی و آمادگی خود را به نسبت مردم افزایش دهند تا بتوانند در زمان برگزاری انتخابات، با آرامش، شناخت و آمادگی لازم پذیرای حضور میلیونی مردم در انتخابات باشند.

آزادی‌کناری خطاب به مجریان انتخاباتی ابراز داشت: مطالعه کامل دفترچه انتخابات و تقسیم وظایف و انجام آن بسیار مهم است.

این مسئول ادامه داد: اشرافیت و مدیریت فضای داخلی شعب اخذ رای با نمایندگان فرماندار است و نمایندگان نامزدها از اول شروع کار اخذ رای تا پایان کار مجاز هستند در محل اخذ رای حضور داشته باشند.

وی بیان داشت: افزایش آگاهی مجریان انتخابات می‌تواند روند اجرای فرایند حضور مردم در انتخابات را تسریع و با ایجاد رضایت‌مندی، ‌زمینه حضور گسترده آنان را نیز فراهم کند.

آزادی‌کناری متذکر شد: مردم ما با شناخت و درک واقعی نسبت به شرایط جامعه در صحنه پرشور انتخابات در 12 اسفندماه حاضر می‌شوند و این حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تیری عمیق بر قلب دشمن است.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول