اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار هندیجان خبر داد

آمادگی شهرداری هندیجان برای استقبال از میهمانان نوروزی

خبرگزاری فارس: شهردار هندیجان از آمادگی این شهرداری برای استقبال و پذیرایی از میهمانان نوروزی و کاروا‌ن‌های راهیان نور خبر داد.

آمادگی شهرداری هندیجان برای استقبال از میهمانان نوروزی

حسن نبوتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و ایام نوروز، با تلاش کارکنان شهرداری هندیجان تمام امکانات برای پذیرایی و استقبال از میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور در این شهرستان فراهم شده ‌است.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن ایام تعطیلات نوروز و با تشکیل ستاد نوروزی شهرستان برنامه‌ریزی‌هایی برای ارائه خدمات شایسته به میهمانان نوروزی صورت گرفته و موارد مورد نیاز پیش‌بینی شده‌است که امیدواریم بتوانیم محیطی مناسب و شاد برای هموطنانمان فراهم کنیم.

شهردار هندیجان خاطر نشان کرد: از میان پارک‌های شهرستان هندیجان پارک‌های 18 فروردین، دولت و ملت برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی آماده شده‌اند که امکانات متعدد رفاهی، بهداشتی و تفریحی متناسب با نیازهای مهمانان نوروزی و شهروندان عزیز فراهم شده‌است.

نبوتی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری هندیجان تصریح کرد: از جمله جاذبه‌های گردشگری این شهرستان می‌توان به اماکن متبرکه‌ای همچون بارگاه امام‌زاده میرنعمان، امام‌زاده میرمحمد، امام‌زاده عبدالله، امام‌زاده میرحسن و امام‌زاده میرمحمود(ع) اشاره کرد که دارای فضای معنوی بسیار خوبی هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رودخانه هندیجان از وسط این شهر می‌گذرد، سواحل زیبای این رودخانه چشم‌انداز بسیار خوبی را ایجاد کرده و شناورهایی که در کنار این سواحل پهلو می‌گیرند زیبایی این مناظر را دو چندان کرده‌اند.

شهردار هندیجان همچنین به مرز آبی این شهرستان با خلیج‌فارس اشاره و اظهار کرد: هندیجان در حدود 100 کیلومتر مرز آبی با خلیج‌فارس دارد و در حال حاضر تعداد 12 اسکله و بندر مهم تجاری و صیادی از جمله بنادر سجافی و بحرکان در این شهرستان وجود دارد.

نبوتی افزود: از دیگر دلایلی که می‌توان باعث جذب میهمانان نوروزی شود ماهی و میگوی با کیفیت هندیجان است که میهمانان در بازدید از بنادر سجافی و بحرکان می‌توانند از آبزیان موجود دیدن کرده و نیاز خود را خریداری کنند.

وی در پایان با اشاره به بهسازی سرویس‌های بهداشتی سطح شهر و پارک‌ها گفت: از شهروندان هندیجانی و میهمانان نوروزی می‌خواهیم تا با حفظ نظافت و رعایت بهداشت سطح شهر ما را در امر خدمت‌رسانی یاری کنند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول