اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خلخال:

شهرداری فضای شهر را برای مهمانان نوروزی تلطیف کند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان خلخال گفت: شهرداری باید با اقدامات زیباسازی و عمرانی خود فضای شهری را برای مسافران نوروزی تلطیف و آماده کند.

شهرداری فضای شهر را برای مهمانان نوروزی تلطیف کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسن فرضی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک خلخال اظهار داشت: شهرداری به عنوان یک مجموعه خدمات‌رسان و دستگاهی که بیشترین جلوه‌ای از خدمات خود را در دید مردم قرار می‌دهد باید به گونه‌ای در این ایام شهر را مهیا کند تا مسافران و میهمانان نوروزی از بازدیدها و حضور در اماکن تفریحی توریستی لذت ببرند.

وی پرهیز از هرگونه حفاری را در این ایام از سوی شهرداری و دستگاه‌های ذیربط ضروری توصیف کرد و گفت: در این زمینه باید دقت کرد تا در 20 روز آینده نه تنها حفاری انجام نشده بلکه عملیات تنظیف عمومی انجام شود.

معاون فرماندار شهرستان خلخال خاطرنشان کرد: شهرداری خلخال در کنار این کار نسبت به نصب تابلوهای بزرگ راهنمای مسافرین در ورودی و خروجی شهر و نیز خط‌‌کشی خیابان‌ها و رنگ‌آمیزی جدول کنار خیابان‌ها و معابر برای زیباسازی شهر باید اقدام کند.

فرضی با اعلام اینکه تعدادی از مدارس خلخال برای اسکان میهمانان فرهنگی در تعطیلات نوروز آماده شده‌اند، یادآور شد: این مدارس از 28 اسفندماه تا 12 فروردین‌ماه سال آینده در اختیار مسافرین و میهمانان فرهنگی و در مواقعی پذیرای میهمانان غیر فرهنگی نیز خواهند بود.

این مسئول با اشاره به شرایط متفاوت جوی امسال در منطقه و وجود برف در سطح همه مناطق تابعه شهرستان خلخال، اداره راه و ترابری خلخال را به آمادگی لازم برای برف‌روبی و بازگشایی جاده‌ها در مواقع بارندگی برف فراخواند.

معاون فرماندار شهرستان خلخال بیان داشت: انتظار می‌رود مسئولان عضو شورای ترافیک با اجرای صحیح صورت جلسات نسبت به فراهم کردن امکانات رفاهی میهمانان نوروزی از جمله تجهیز نمازخانه، پایانه مسافربری شهر و تعمیر و تجهیز سرویس‌های بهداشتی اقامتگاه‌های بین راهی تا قبل از آغاز تعطیلات نوروزی اقدام کنند.

فرضی در پایان سخنان خود خواستار رعایت حال میهمانان و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروز از سوی ماموران راهنمایی و رانندگی خلخال شد و اظهار داشت: همه ما باید کاری کنیم که میهمانان خلخال با خاطره‌ای خوب و شیرین خلخال را ترک کنند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول