اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس:

12 اسفند را به روز استیصال غرب تبدیل می‌کنیم

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: 12 اسفند را با مشارکت همگانی در پای صندوق‌های رای به روز استیصال و درماندگی استکبار و غرب تبدیل می‌کنیم.

12 اسفند را به روز استیصال غرب تبدیل می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر صبح امروز در دیدار با مجریان و عوامل انتخاباتی شهرستان گرمی اظهار داشت: دشمن ماه‌ها است که برای تحریم انتخاباتی ایران دست به هر حربه و دوز و کلکی زده است اما در 12 اسفند تمام این نقشه‌ها نقش بر آب خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه از چندین ماه قبل شبکه‌های مختلف خارجی علیه ایران تبلیغات منفی انجام می‌دهند خاطرنشان کرد: آنان در نظر‌سنجی خود چنین می‌پندارند که کمترین درصد حضور را در این انتخابات شاهد خواهیم بود اما استکبار و غرب دوباره راه را به اشتباه رفته و بار دیگر به سیاهی سنگ انداخته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) افزود: در 12 اسفند ملت سند اثبات حقانیت نظام را با آرای خود امضا خواهند کرد و در این روز استکبار باید بیاید و بر گور توطئه‌های خود گریه کند.

کاملی‌فر با اشاره به اینکه ما اجازه اعمال نظر هیچ یک از بدخواهان نظام را در این انتخابات نمی‌دهیم یادآور شد: دشمن خاطر جمع باشد که مردم ما از همین امروز شمارش معکوس خود را برای حضور پر‌شور در پای صندوق‌های رای آغاز کرده‌اند و هیچ چیز نمی‌تواند این حضور پر‌شور را بر هم بزند.

این مسئول مجریان انتخاباتی را نیز به اجرای انتخابات سالم و عاری از هرگونه پلشتی دعوت کرد و گفت: ملت ما روز جمعه با آرای خود چنان درس فراموش نشدنی به استکبار خواهند داد که چنین تجربه‌ای را در 33 سال گذشته بارها شاهد بوده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن امسال را موید برگزاری انتخابات پر‌شور در 12 اسفند اعلام کرد و بیان داشت: مردم ما در همین 22 بهمن ثابت کردند که پا به پای نظام آمده‌اند و خواهند آمد و هیچ گاه نظام را تنها و بی‌یاور نمی‌گذارند.

کاملی‌فر ادامه داد: مردم ما فردا عظمت ایران اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت چرا که ملت غیور ما با افتخار‌آفرینی‌های خود در دوره‌های گذشته ثابت کرده‌اند مصلحت نظام بر هر چیزی ارجحیت دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: مجریان انتخابات باید مراقب بر هم‌زنندگان شعب اخذ آرا نیز باشند چرا که دشمن همواره با خوی گرگ‌ صفت اما در لباس بره حاضر شده و قصد ایجاد توطئه و پلشتی را دارد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول