اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده صدا و سیمای قم:

ملت 12 اسفند پاسخ کوبنده‌ای به رسانه‌های دنیا می‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده صدا و سیمای قم با اشاره به تبلیغات گسترده رسانه‌های غربی برای کم کردن از شکوه انتخابات گفت: ملت فردا با حضور در پای صندوق‌های غرب پاسخ کوبنده‌ای به آنها خواهند داد.

ملت 12 اسفند پاسخ کوبنده‌ای به رسانه‌های دنیا می‌دهد

کمال اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تبلیغات منفی رسانه‌های غربی و ضد انقلاب علیه انتخابات 12 اسفند اظهار داشت: انتخابات نمایش اقتدار کشور، به نمایش گذاشتن همبستگی‌های ملی، نشان دادن قدرت واقعی مردم ایران و یک گام به جلو برای افزایش کارآیی کشور است.

وی ادامه داد: همواره زمانی که یک فرصت مهم برای نظام جمهوری اسلامی پیش می‌آید، خصوصا در عرصه‌ای مانند انتخابات که آثار و برکات بسیار برای ما دارد، دشمن تلاش می‌کند این آثار و برکات را کمرنگ کند.

رئیس دانشکده صدا و سیمای قم ابراز داشت: در همین راستا شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های غربی این روزها به طور مداوم تلاش می‌کنند در انتخابات القای یاس کنند، به همین دلیل تبلیغات باید به گونه‌ای باشد که این تبلیغات منفی را خنثی کند.

وی خاطرنشان کرد: غربی‌ها امروز تمام توان رسانه‌ای خود را به‌کار گرفته‌اند و شبکه‌های ضدانقلاب در خارج از کشور را نیز تجهیز کرده‌اند، تا اینگونه القا کنند که مردم ایران در برابر مشکلات و فشارها تسلیم شده و نمی‌خواهند در این انتخابات نقش داشته باشند.

اکبری افزود: در طول 33 سال پس از انقلاب اسلامی رسانه‌های غربی همواره از این ابزارها برای شکست ملت ایران استفاده کرده‌اند و شیوه‌های ضد تبلیغی کاملا برای ملت تکراری شده است.

وی اضافه کرد: استراتژی این رسانه‌ها در آستانه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی القای این مطلب است که مردم بنا دارند این انتخابات را تحریم کنند.

رئیس دانشکده صدا و سیمای قم عنوان داشت: دومین مطلبی که شبکه‌های ماهواره‌ای در پی القای آن هستند، این است که در این دوره رقابت‌ها جدی نیست و قرار نیست تغییری اتفاق بیفتد.

وی گفت: یکی دیگر از شگردهای تبلیغاتی رسانه‌های غربی و ضدانقلاب این است که سعی می‌کنند مجلس را ناکارآمد جلوه دهند.

اکبری تصریح کرد: مردم ما می‌دانند که عمده‌ترین کارها در کشور در دست مجلس است و این نهاد هم جایگاه بالایی در قانون اساسی دارد و هم از کارکرد خوبی برخوردار است.

وی ابراز داشت: از سوی دیگر غربی‌ها به خوبی‌ می‌دانند که تحریم‌ها در اراده ملت ایران تاثیری نداشته، بر همین اساس سعی می‌کنند مسائل دیگر از جمله انگیزه‌های مادی را در شرکت در انتخابات دخیل کنند. 

رئیس دانشکده صدا و سیمای قم افزود: مردم کوبنده‌ترین پاسخ خود را در روز جمعه به این رسانه‌ها خواهند داد و با حضور پرشور خود مشت محکمی به دهان استکبار و ایادی آن خواهند زد.

وی ادامه داد: رسانه‌های جمهوری اسلامی نباید مورد تاثیر شرایط رسانه‌ای دنیا قرار گرفته و با اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع بهترین مقابله را با این هجوم رسانه‌ای انجام دهند.

اکبری اضافه کرد: اگر رسانه‌ها واقعیت جامعه را به تصویر بکشند و نظرات مردم را منعکس کنند، می‌توانند در مقابله با این جنگ روانی موفق باشند.

وی افزود: رسانه‌های داخلی کشور باید به این موضوع تاکید کنند که شرکت در انتخابات به معنای رضایت کامل از یک مجموعه نیست بلکه به این معنا است که فرصتی برای اصلاح امور و جبران ناکارآمدی‌ها فراهم شده است که باید از آن استفاده کرد.

رئیس دانشکده صدا و سیمای قم یادآور شد: با انتخاب آگاهانه در جریان انتخابات مجلس و اعتماد به افراد کوشا و کارآمد می‌توان بسیاری از نقاط ضعف موجود در کشور را به نقطه قوت تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه به موضوع انتخابات نباید نگاه شخصی داشت، افزود: امروز ارتقای نظام اسلامی، اعتبار ملی و بهبود سرمایه‌های انسانی به شرکت حداکثری در این انتخابات و برگزیدن نماینده اصلح بستگی دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخابات نیز با پیروی از اخلاق انتخاباتی می‌توانند فضای پرشوری را رقم بزنند که خنثی کننده تمام تبلیغات منفی دشمن باشد.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول