اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات قروه و دهگلان:

12 اسفند روز تبلور مقبولیت و کارآمدی نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات قروه و دهگلان گفت: مقبولیت و محبوبیت جهانی و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی در انتخابات 12 اسفند ماه با مشارکت حداکثری مردم متبلور می‌شود.

12 اسفند روز تبلور مقبولیت و کارآمدی نظام اسلامی است

نادر فخری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران دارای جایگاه و پایگاه برجسته‌ای در سطح دنیاست که موجب مقبولیت و محوبیت نظام جمهوری اسلامی ایران در نزد ملت‌های مسلمان و آزاده دنیا شده است.

وی با بیان اینکه هر چه مشارکت مردمی در انتخابات 12 اسفند بالاتر باشد این محبوبیت و مقبولیت نیز ارتقاء خواهد یافت، تصریح کرد: مردم ایران یک بار دیگر با حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رأی کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عنوان نظامی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی به اثبات خواهند رساند.

فخری مشارکت حداکثری در انتخابات را در این برهه از زمان، نشان‌دهنده برخورداری انقلاب اسلامی ایران از پشتوانه مستحکم مردمی برشمرد و افزود: هر چه این مشارکت بیشتر باشد، نمود وفاداری و پایبندی مردم به آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بیشتر جلوه‌گر می‌شود و به فرموده مقام معظم رهبری ترس و هراس دشمنان از تعرض به این آب و خاک نیز افزایش می‌یابد.

فرماندار قروه با اشاره به ثمرات حضور حداکثری در انتخابات، خاطر نشان کرد: تقویت وحدت، همبستگی و انسجام و افزایش سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی و نیز افزایش تولید و تأمین بیشتر رفاه و آسایش از جمله پیامدهای مشارکت در انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابی قروه و دهگلان در ادامه با اشاره به شاخص‌های نماینده اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری از جمله بهترین بودن در زمینه ایمان، اخلاص و امانتداری و دردشناسی و دردمند بودن، تصریح کرد: فردی که رسالت نمایندگی مردم در جایگاه قانونگذاری را عهده‌دار می‌شود باید در عین شجاعت، راستگویی، درستکاری و متقی بودن، در تمامی زمینه‌ها اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهد.

فخری بارزترین ویژگی نماینده را التزام فکری و عملی به اصل اساسی ولایت فقیه اعلام کرد و افزود: برگزیده مردم باید به دور از غرور و منیت، عزت و بزرگی خود را از مردم بداند و مانند دولت خدمت‌گزار و پاسخگوی واقعی به خواسته‌های مردم باشد.

وی در ادامه با اشاره به ولایتمداری و انقلابی بودن مردم شهرستان قروه تصریح کرد: مردم فهیم، بابصیرت، آگاه و غیرتمند قروه در طول 33 سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی همواره ولایت‌پذیری و وفادرای خود را به اسلام و انقلاب به اثبات رسانیده‌اند و در این عرصه هم همانگونه که در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال حضوری گسترده و دشمن‌شکن داشتند با احساس وظیفه و مسئولیت بیشتر در انتخابات 12 اسفند نیز باشکوه‌تر از همیشه حضور خواهند یافت و همچون دوران ارزشمند دفاع مقدس مدافع ارزش‌های انقلاب بوده و حق و دین خود را در تعیین سرنوشت خویش و اداره کشور ادا خواهند کرد.

فخری در پایان با اشاره به مشارکت 66 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات دور هشتم مجلس شورای اسلامی، گفت: این آمار در شهرستان دهگلان نیز 53درصد بود که در مجموع درصد مشارکت حوزه انتخابی قروه و دهگلان 63 درصد بود.

انتهای پیام/و10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول