اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زاهدان:

ملت ایران 12 اسفند حماسه‌ای ماندگار خلق می‌‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار زاهدان گفت: ملت ایران با حضور باشکوه خود در صخنه انتخابات مجلس شورای اسلامی فردا حماسه‌ای ماندگار خلق می‌کنند.

ملت ایران 12 اسفند حماسه‌ای ماندگار خلق می‌‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، لطیف صادقی در نشست خبری با خبرنگاران در فرمانداری زاهدان اظهار داشت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در مرکز استان فراهم شده است.

وی به شور و نشاط انتخاباتی اشاره کرد و گفت: دو ماه قبل از تاریخ برگزاری انتخابات نشست‌های مختلفی با سران قبایل و طوایف، اصناف، بازاریان و سایر اقشار مختلف جامعه برگزار و از نظرات آنها برای برگزاری انتخاباتی سالم استفاده شد که در حل مسائل انتخابات بسیار راهگشا بوده‌اند.

صادقی افزود: 53 نفر داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه زاهدان شامل 31 داوطلب اهل سنت و 22 نفر شیعه ثبت‌نام کردند که از این تعداد 20 نفر به تایید هیات اجرایی زاهدان رسیدند.

وی گفت: شورای نگهبان در نهایت، صلاحیت 12 نفر را به‌عنوان نامزدهای انتخاباتی حوزه زاهدان تایید کرد که از این تعداد یکی از نامزدها که زن بود انصراف داد.

فرماندار زاهدان بیان کرد: تاکنون توانسته‌ایم در نهایت آرامش و امنیت به دور از نگاه‌های شخصی، قومی، مذهبی، حزبی و گروهی عملیات اجرایی انتخابات را پیش ببریم و با تدابیر اندیشیده شده توسط متولیان مربوطه  استان از امنیت کامل و کلای برای برگزاری انتخابات پر شور مجلس  برخوردار است.

وی به عوامل اجرایی انتخابات اشاره کرد و گفت: اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی مرکب از برادران شیعه و سنی است و به شکرانه خداوند از نعمت وجود افرادی نخبه، آگاه و بی طرف در هیئت اجرایی بهره‌مند هستیم.

فرماندار زاهدان گفت: 159 صندوق اخذ رای در زاهدان پیش‌بینی شده که از این تعداد 20 صندوق سیار هستند.

صادقی گفت: بر اساس ارزیابی‌ها و نظرسنجی‌های صورت گرفته،ملت ایران با حضور آگاهانه و حداکثری خود همانند راهپیمایی 22 بهمن به صحنه خواهند آمد و برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی رقم می‌زنند.

وی گفت: تجربه ثابت کرده‌ که هر زمان از دشمن از حربه تهدید و فشار استفاده کرده ملت ایران منسجم‌تر شده و حمایت خود را از نظام و آرمان‌های امام راحل(ره) بهتر اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول