اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوعی‌اقدم:

خاک پای ملت 12 اسفند چشم استکبار را کور می‌کند

خبرگزاری فارس: سردار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه پشتوانه مردمی نظام همیشه آمریکا را در هراس و نگرانی نگه داشته است، گفت: خاک پای ملت در 12 اسفند چشم استکبار را کور می‌کند.

خاک پای ملت 12 اسفند چشم استکبار را کور می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل رحیم نوعی‌اقدم صبح امروز در همایش انتخابات مشروعیت و مقبولیت نظام، در مسجد نواب صفوی اردبیل اظهار داشت: نظام اسلامی ما در دنیا با مولفه و ویژگی مشروعیت و مقبولیت شناخته شده است به طوری که ریشه آنها در حضور مردم و پشتیبانی آنها است.

سردار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه برگزاری یک انتخابات در هر گذر عمر این انقلاب عزت، اقتدار و سروری به نظام اسلامی ما بخشیده است افزود: در این نظام که حاکمیت آن مشروعیت خود را از مردم دارد مسئولان نوکر مردم هستند و هر مسئولی خادم‌تر در نزد مردم مقبول‌تر است.

کارشناس مسایل سیاسی و منطقه‌ای از مردم به‌عنوان ولی نعمتان واقعی این نظام یاد کرد و افزود: مسئولی که دغدغه مردمی نداشته باشد خائن به نظام و جامعه است چرا که شهدا و بهترین جوانان این کشور جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا مردم در آسایش و رفاه باشند.

وی، حداقل وظیفه مسئولان را برای مردم در لبیک‌گویی به حضور آنها در چهار حوزه معرفی کرد و ابراز داشت: انتظار مردم انتظار نابه‌جا یا خارج از توان مسئولان نیست بلکه مردم انتظار حفظ بهداشتی و سلامتی، اقتصاد و معیشت مناسب، فرهنگ و معنویت و برقراری امنیت را دارند.

مدیرکل سابق امنیت مرزهای ایران بیان کرد: هر مسئولی که این چهار عنصر را مورد توجه قرار داده و مبادرت به تامین آن کند در حقیقت کوچکترین خدمت را در حق این ملت انجام داده است.

خاک پای ملت در 12 اسفند چشم استکبار را کور می‌کند

نوعی‌اقدم در ادامه سخنان خود به جایگاه سیاسی و استراتژیک ایران در وضعیت کنونی اشاره کرد و گفت: هر رای مردم تیری بر قلب دشمن است و بدخواهان نظام در این عرصه از انتخابات نیز به دقت تحولات را زیر ذره‌بین گرفته و قصد برخی هجمه و تهدیدهای تکراری را دارند.

وی ابراز داشت: ملت ایران با عزت تمام در صحنه حاضر شده و بار دیگر تمام ترفندها را نقش بر آب و آثار تحریم‌ها و تهدیدها را خنثی می‌کند.

این سردار دوران دفاع مقدس تصریح کرد: استکبار جهانی در ادامه تحریم‌ها و تهدیدهای خود سعی دارد نظام ما را به چالش بکشاند در حالی که اراده و عزم مردم حرکت آنها را قطع خواهد کرد.

کارشناس مسایل سیاسی و منطقه‌ای به راه‌اندازی عملیات روانی از سوی دشمن اشاره کرد و افزود: بنده به‌عنوان کارشناس برجسته و مجرب مسایل سیاسی منطقه‌ای و ایران اعلام می‌کنم آمریکا و رژیم صهیونیستی تا 50 سال دیگر نیز نمی‌توانند به این منطقه حمله کنند چرا که پشتیبانی این ملت توان دشمن را از بین برده است.

دوران دفاع مقدس اظهار داشت: این حرکت‌ها در حقیقت نوعی عملیات روانی است که به شکل کاذب و توخالی برای ضربه زدن به اراده ملت انجام می‌شود در حالی که علیرغم تلاش استکبار برای ایران‌هراسی و راه‌‌انداختن تفکر پلید، این حضور مردم است که به نظام مصونیت می‌بخشد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول