اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه و استاندار خراسان شمالی طی بیانیه‌ای:

حضور در انتخابات از اهداف آزادی‌خواهانه نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد و استاندار خراسان شمالی در آستانه برگزاری انتخابات نهم مجلس با صدور بیانیه‌ای مشترک بر حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید کرده و اعلام کردند: حضور در انتخابات از اهداف آزادی‌خواهانه نظام است.

حضور در انتخابات از اهداف آزادی‌خواهانه نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در بیانیه آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز و ابوطالب شفقت که نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس نمابر شده آمده است: امروز چشم امیدوار ملت‌های مسلمان و مظلومان و آزادی‌خواهان جهان به نظام جمهوری اسلامی دوخته شده و مردم حماسه ساز و غیرتمند ایران بار دیگر در لبیک به ندای رهبر عظیم‌الشأنشان با حضور مسئولانه در پای صندوق‌های رأی و با نشاط و شعور و آگاهی و پشتیبانی قوی، اهداف آزادی‌خواهانه نظام را اعلام خواهند کرد.

این بیانیه می‌افزاید: اینک پس از حضور با شکوه، حماسی و دشمن شکن مردم آگاه و ولایتمدار استان خراسان شمالی در راه‌پیمایی 22 بهمن که تجلی بخش قدرت و اراده الهی بود، مردم این استان همیشه سر افراز بار دیگر در آستانه خلق حماسه‌ای بزرگ در عرصه سیاسی قرار گرفته‌اند.

این بیانیه تصریح می‌کند: سی و سه سال است که ایران اسلامی شاهد حضور عاشقانه ملتی است که بارها و بارها فداکاری و ایثار خود را بر صفحه تاریخ ثبت کرده‌اند تا به عالمیان نشان دهند که این مردم ملتی آزاده و از تبار عاشوراییان و از مکتب شهادتند.

همچنین در این بیانیه آمده است: آنان پیام بزرگ معمار انقلاب اسلامی، خمینی کبیر (ره) را بر لوح دل‌هایشان ثبت و اصل ولایت فقیه را به عنوان مترقی‌ترین اصل در تاریخ سیاسی جهان می‌شناسند و اینک با تداوم تبعیت از آن در عصر پر شتاب تحولات امروزی به نظریه‌های بی اساس سیاسی پایان تاریخ و عصر سیطره لیبرال دموکراسی خط بطلان کشیده‌اند و بذر امید را در جهان اسلام پراکنده‌اند.

در بیانیه مدیران ارشد خراسان شمالی تصریح شده است: سال‌هاست که دشمنان آزادی و استقلال ایران چشم به حضور فرد فرد هر ایرانی در صحنه دارند و با توسل به هرگونه کارشکنی در تلاشند که شاید این حضور را کم‌رنگ و از  شکوه آن بکاهند. لیکن همواره تلاش‌های شومشان با شکستی سخت مواجه می‌شود که همانا وعده الهی حق است و مکر مکاران به خود آنان باز می‌گردد.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: بی‌شک نگاه مسئولانه نامزدهای انتخاباتی در برابر توطئه‌های دشمن در کنار مشارکت گسترده مردم برگ زرین دیگری بر صفحات تاریخ درخشان ملت ایران خواهد افزود و این بزرگ‌ترین پیام برای سایر کشور های اسلامی است که در حال تعیین سرنوشت خویش هستند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول