اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 131

طهماسبی: حضور در انتخابات سنگر مبارزه با استکبار است

خبرگزاری فارس: معان فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مردم حضور در صحنه انتخابات را عرصه‌ای برای مبارزه با استکبار می‌دانند.

طهماسبی: حضور در انتخابات سنگر مبارزه با استکبار است

ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: حضور در انتخابات به عنوان وظیفه همه افراد جامعه است.

وی با بیان اینکه به عنوان یک ایرانی و زنجانی در پایتخت شور و شعور حسینی، این وظیفه سنگین‌تر از گذشته است، یادآور شد: تشویق مردم به حضور در انتخابات و انتخاب نماینده اصلح از تاکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه محسوب می‌شود.

معان فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: داشتن روحیه ولایتمداری، انس با قرآن واهل بیت (ع)، داشتن روحیه استکبار ستیزی از ویژگی‌های نماینده اصلح است.

وی با اشاره به اینکه نماینده مردم باید صادق و مسئولیت‌پذیر باشد، خاطرنشان کرد: نماینده باید متخصص در امور بوده و متعهد به آرمان‌های انقلاب باشد.

طهماسبی بر ضرورت حفظ هوشیاری در برابر دشمنان از سوی نماینده مجلس تاکید کرد و افزود: نماینده باید در برابر توطئه‌های داخلی و خارجی دشمنان هوشیار بوده و هجمه‌های دشمنان را بشناسد.

وی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان در 33 سال گذشته در راستای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: مردم با احساس وظیفه همواره جوابگوی دخالت‌های بیگانه بوده و نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

معان فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: ضروری است با حضور حداکثری در انتخابات 12 اسفند ضمن انجام وظیفه در برابر انقلاب اسلامی، دشمنان را یکبار دیگر مایوس و سرخورده کرد.

وی با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان همواره وجود داشته است، یادآور شد: مردم با بصیرت و آگاهی خود در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کرده و با ولایتمداری و مشارکت حداکثری در انتخابات این توطئه‌ها را خنثی کرده‌اند.

طهماسبی با بیان اینکه دشمنان نظام هزینه‌های زیادی را در راستای کمرنگ کردن حضور مردم به کار می‌گیرند، افزود: همچون دوره‌های گذشته مردم با حضور گسترده در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

وی با بیان اینکه همه آحاد جامعه برنامه‌ریزی‌های مختلفی در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور در استان انجام داده‌اند، خاطرنشان کرد: مردم حضور در صحنه انتخابات را عرصه‌ای برای مبارزه با استکبار می‌دانند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول