اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار بردخون:

بیش از 240 نفر وظیفه اخذ رأی در بردخون را برعهده دارند

خبرگزاری فارس: بخشدار بردخون گفت: بیش از240 نفر وظیفه اخذ رأی از مردم بخش بردخون را دارند که در 9 شعبه انجام می گیرد.

بیش از 240 نفر وظیفه اخذ رأی در بردخون را برعهده دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر، مسعود محمد پور صبح امروز در نشست توجیهی نمایندگان بخشدار، اعضای شعب ثبت نام و اخذ رأی، اعضای هیئت نظارت و هیئت بازرسی انتخابات بخش بردخون اظهار داشت: حرمت و شخصیت افراد را حفظ کنید تا روزی به یاد ماندنی به کوری چشم دشمن زبون در12اسفند امسال رقم بخورد. 

وی تصریح کرد: در ایام پایانی سال و در آستانه رویدادی مهم قرارداریم و امیدواریم این رویداد سرآغاز مجلسی کارآمد و عملگرا شود.

محمدپور افزود: انتظار ما این است که مجلسی تشکیل شود که در دهه چهارم انقلاب منشأ خدمات مفیدی برای نظام اسلامی شود.

بخشدار بردخون یادآور شد: وظیفه مجلس قانونگذاری و نظارت در کشور است و نمایندگان می‎توانند با قانونگذاری به توسعه و پیشرفت کشور کمک کنند.

وی اضافه کرد: دلسوز بودن و با کفایت بودن و کارآمد بودن، با تقوا و عدالت و سابقه انقلابی باید از ویژگی‎های نماینده‎هایی باشد که توسط مردم انتخاب می‎شوند.

محمدپور ادامه داد: همه مردم باید به دنبال چنین افراد کاردان و متعهدی باشند تا استکبار جهانی را عصبانی کنیم زیرا آنان قصد سنگ‎اندازی و دست‎اندازی در نظام اسلامی ایران را دارند.

بخشدار بردخون گفت: هیئت‎های اجرایی و نظارت و بازرسی افرادی کارآمد و مجرب و نخبه‎اند که شایسته کار و تلاش هستند و همواره همراه و همراز و حامی نظامند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات بخش بردخون خاطرنشان کرد: بیش از240 نفر وظیفه اخذ رأی از مردم بخش بردخون را دارند که در 9 شعبه انجام می گیرد.

در ادامه یکی از کارشناسان انتخابات نهمین دوره مجلس نهم مطالبی پیرامون وظایف هریک از اعضای شعب و دست‎اندرکاران انتخابات بیان کرد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول