اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج اصناف و مجامع امور صنفی چهارمحال و بختیاری:

حضور مردم در پای صندوق‌ها، رای به شهدای هسته‌ای است

خبرگزاری فارس: بسیج اصناف و مجامع امور صنفی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای به ‌مناسبت نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آورده است: حضور مردم در پای صندوق‌ها، رای به ولایت‌مداری و به شهدای هسته‌ای است.

حضور مردم در پای صندوق‌ها، رای به شهدای هسته‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سازمان بسیج اصناف و مجامع امور صنفی استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای ضمن تأکید بر ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات 12 اسفندماه، آورده است: کشور ما در حال حاضر در فضای بین‌المللی و شرایط خاصی قرار دارد، انتخاب نمایندگان اصلح برای راهیابی به مجلس شورای اسلامی که به‌عنوان نهادی قانونگذار که بنابر فرمایش حضرت امام(ره) در رأس امور است، از سوی مردم آگاه ایران اسلامی می‌تواند پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌ها، تبلیغات و تحریم‌های آمریکا و اروپا باشد.

در ادامه این بیانیه آمده است: دشمن تصور می‌کند با حربه تحریم و ترور می‌تواند عزم ملت ایران را در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی سست کند، اما این مردم همان‌طور که به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن لبیک گفته و حضور پرصلابت خویش را در حمایت از انقلاب اسلامی نشان دادند، با شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند، نیز مشت محکمی بر دهان ائتلاف شیطانی بدخواهان خواهند زد.

در این بیانیه تصریح شده است: حضور مردم در پای صندوق‌ها، رأی به ولایت‌مداری است، حضور مردم در پای صندوق‌ها، رأی به شهدای هسته‌ای است، حضور مردم در پای صندوق‌ها، رأی به بی اثر بودن تحریم‌هاست، حضور مردم در پای صندوق‏ها، رأی به ایستادگی و اقتدار ایران اسلامی است.

سازمان بسیج اصناف و مجامع امور صنفی استان چهارمحال و بختیاری در این بیانیه آورده است: سازمان بسیج اصناف و مجامع امور صنفی استان چهارمحال و بختیاری بار دیگر علاوه بر حضور خود همپای با مردم فهیم و متدین و انقلابی از آحاد مردم استان دعوت می‌کند، با حفظ وحدت حول محور ولایت، بینش اسلامی و انقلابی خویش را در روز 12 اسفندماه در پای صندوق‌های رأی به اثبات رسانند و با رأی آگاهانه، نمایندگان بصیر و ولایت‌مدار را برای حضور در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

این بیانیه می‌افزاید: ما می‌آییم تا جهانیان بدانند، مردمان این سرزمین تا پای جان، مدافع آب و خاک و ناموس این کشورند، ما می‌آئیم تا با انتخاباتی اصلح، مجلسی ولایت‌مدار، انقلابی، قانونمند و عادل را برای این کشور رقم زنیم و دشمنان این مرز و بوم را خوار و ذلیل کنیم، می‎آییم تا به همه بگوئیم برای کشور عزیزمان و خاک مقدس میهنمان تا پای جان همچون احمدی‌روشن‌ها ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول