اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/305

میری: حضور پرشور دانشجویان در انتخابات دشمن‌شکن است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه بیرجند گفت: حضور پرشور و حماسه‌ساز مردم به ویژه دانشجویان در انتخابات دشمن‌شکن است.

میری: حضور پرشور دانشجویان در انتخابات دشمن‌شکن است

محمدرضا میری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، به اهمیت حضور دانشجویان در صحنه انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: این حضور می‌تواند تعیین کننده باشد و سبب دل‌گرمی مسئولان نظام شود.

وی تصریح کرد: با توجه به جایگاه ایران اسلامی در سطح جهان و بیداری اسلامی شکل گرفته که برگرفته از نظام جمهوری اسلامی ایران است لازم است مردم با حضور پرشور و حماسی خود در صحنه گامی در راستای تثبیت نظام بردارند.

رئیس دانشگاه بیرجند ادامه داد: وظیفه ملی و دینی همه مردم است که با حضور در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی به دهان زورگویان بزنند.

میری افزود: جوانان کشور ما در سال 57 با جان‌فشانی نظام جمهوری اسلامی را به پیروزی رساندند و امروز نیز باید جوانان ما با حضور در پای صندوق‌های رأی برای تثبیت انقلاب اسلامی تلاش کنند.

*دشمن می‌خواهد الگوی کشورهای منطقه را خدشه‌دار کند

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به یک الگو برای کشورهای اسلامی منطقه تبدیل شده است، تصریح کرد: دشمنان درصدد هستند که این الگو را خدشه‌دار کنند تا جلوی انقلاب‌های منطقه را بگیرند.

رئیس دانشگاه بیرجند ادامه داد: در این چند مدت نیز دشمن سرمایه‌گذاری زیادی برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی انجام داده است که ملت ایران به ویژه قشر دانشجو با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی جلوی همه این یاوه‌گویی‌ها می‌ایستند.

*جوانان ما در پیروی از رهبر پیشگام بوده‌اند

میری اظهار داشت: جوانان ما در این سال‌ها ثابت کرده‌اند که همیشه در پیروی از ولی‌فقیه پیشگام هستند و به طور قطع و یقین حضور مردم در این صحنه بی‌بدیل است.

*مناظرات انتخاباتی جو خوبی را در دانشگاه بیرجند شکل داده بود

وی با اشاره به انجام جلسات سخنرانی و مناظره با حضور کاندیداهای انتخابات مجلس تصریح کرد: جو انتخاباتی مناسبی در دانشگاه بیرجند و در بین دانشجویان شکل گرفته بود.

رئیس دانشگاه بیرجند ادامه داد: ما فردا به طور یقین شاهد حضور پرشور دانشجویان در پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول