اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

ملت ایران در انتخابات هوشمندانه شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی به طور قطع در انتخابات پیش‌رو هوشمندانه شرکت خواهند کرد.

ملت ایران در انتخابات هوشمندانه شرکت می‌کنند

آیت‌الله علی‌اکبر قره‌باغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در 12 اسفند ماه تجلی زیبایی از هوشیاری و بصیرت ملت کشورمان شاهد خواهیم شد، زیرا با انتخابی آگاهانه باری دیگری حماسه‌ای جاویدان در تاریخ انقلاب ثبت و ضبط خواهند کرد.

وی بر لزوم انتخابات آگاهانه مردم تاکید کرد و گفت: فرصت کافی برای مطالعه سوابق، برنامه‌ها و اهداف کاندیداهای انتخابات مجلس وجود داشت از این رو انتظار می‌رود با آرایی که از صندوق‌ها جمع‌آوری می‌شود افرادی ولایتمدار، اصلح و کاردان به نمایندگی از مردم به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند و به دنبال آن افراد مذکور عملیاتی شدن مطالبات و برطرف شدن مشکلات را پیگیری کنند.

این مسئول به رهنمودهای مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات اشاره کرد و گفت: در این ارتباط مقام معظم رهبری فرمایشات حکیمانه و رهنمودهای زیادی داشته‌اند که می‌طلبد با توجه و تدبیر در آنها نسبت به گزینش کاندیداها مبادرت شود، زیرا آبادانی و سازندگی کشور در هر زمینه در گرو اطاعت از ایشان است.

قره‌باغی گفت: باید کاندیداهایی از بین افراد نامزد شده با رای مردم به خانه ملت راه پیدا کنند که متخصص، متعهد و متدین بوده همچنین توانایی عملی کردن برنامه‌هایی که وعده داده در وی وجود داشته باشد تا از طریق همکاری با سایر مسئولان ایران را در مسیر اقتدار و عزت قرار دهند و به این ترتیب دشمن بیش از بیش مایوس و سرخورده شود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، مجلس را برخاسته از آرای ملت دانست و خاطرنشان کرد: در‌ کشور ما مترقی‌ترین و کامل‌ترین نوع دموکراسی به برکت استقرار حکومت اسلامی و وجود رهبری فرزانه راه‌اندازی شده به طوری که در همه امور مهم و سرنوشت‌ساز کشور به آرای مردم مراجعه می‌شود و این برای کشور ما یک افتخار است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول