اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال جاری صورت گرفت

رسیدگی به 150 هزار پرونده تخلفات دارویی و بهداشتی توسط تعزیرات حکومتی

خبرگزاری فارس: مدیر کل دفتر نظارت بر اجرای احکام و امور بهداشت، دارو، درمان سازمان تعزیرات حکومتی گفت: از آغاز سال جاری به 150 هزار پرونده تخلفاتی توسط سازمان تعزیرات حکومتی رسیدگی شده است.

رسیدگی به 150 هزار پرونده تخلفات دارویی و بهداشتی توسط تعزیرات حکومتی

رضا ناقوس امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تعزیرات حکومتی یک مرجع رسیدگی است و پرونده‌های رسیدگی شده از سوی سازمان‌های دیگر به این سازمان ارجاع داده می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: گزارشات در زمینه تخلفات دارویی و بهداشتی توسط دانشگاه علوم پزشکی آماده شده و برای رسیدگی به تعزیرات ارسال می‌شود.

مدیر کل دفتر نظارت بر اجرای احکام و امور بهداشت، دارو، درمان سازمان تعزیرات حکومتی با توجه به اینکه تعزیرات و دانشگاه علوم پزشکی دو ارگان مرتبط در زمینه رسیدگی به تخلفات بهداشتی هستند، افزود: هر چه فعالیت دانشگاه علوم پزشکی در امر نظارت بیشتر باشد، دو حالت پیش می‌آید.

وی گفت: مسئولان تعزیرات حکومتی علاوه بر جزای نقدی برای متخلفان، سایر جریمه‌ها از قبیل درج در پرونده پزشکی و تعطیلی موسسه پزشکی را انجام می‌دهند.

مدیر کل دفتر نظارت بر اجرای احکام و امور بهداشت، دارو، درمان سازمان تعزیرات حکومتی تعطیلی کارخانه متخلف در زمینه امور بهداشتی و ضبط لوازم را نیز از دیگر مسائلی عنوان کرد که در صورت مشاهده صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت: در نیمه اول سال‌ جاری در حدود دو میلیارد ریال جزای نقدی برای متخلفان در زمینه امور بهداشتی تعیین شده است.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول