اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در کرمان:

نمایندگان مجلس باید پرچم‌دار حق باشند

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در کرمان و راور گفت: به مجلسی نیاز داریم که نمایندگانش پرچم‌دار حق باشند و با فتنه‌های داخلی و خارجی مقابله کرده و مدافع حریم ولایت باشند.

نمایندگان مجلس باید پرچم‌دار حق باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی شامگاه چهارشنبه در جمع اقشار مختلف مردم کرمان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در بهمن 57 شکل گرفت و با خون شهدای دفاع مقدس آغاز به رشد کرد.

زاهدی تصریح کرد: در آن دوران حضرت امام خمینی (ره) با مدیریت صحنه جنگ ضربه‌ای مهلک به دشمنان انقلاب وارد و انقلاب را در مسیر توسعه قرار دادند.

وی ابراز داشت: در کرمان نیز نباید جایگاه آیت‌الله سیدیحیی جعفری را فراموش کرد زیرا در قبل و بعد از انقلاب برای پیشرفت انقلاب زحمات زیادی کشیده‌اند.

زاهدی گفت: جایگاه ایران در بیداری اسلامی به عنوان الگویی مدیریتی است و برای ارتقای چنین مقامی سه قوه باید در صحنه باشند.

وی خاطرنشان کرد: به مجلسی نیاز داریم که نمایندگانش شبیه شهید مدرس و پرچم‌دار حق باشند و با فتنه‌های داخلی و خارجی مقابله کرده و مدافع حریم ولایت باشند.

وزیر سابق علوم افزود: مجلسی مورد نیاز است که دغدغه آن منافع ملی، مسائل و مشکلات مردم باشد و اقتدار علمی و ملی را پاس بدارد تا سبب اقتدار نظام در معادلات بین‌المللی باشد.

زاهدی تصریح کرد: در مجلس باید به تحول فرهنگی و مهندسی فرهنگی با نگاه ارزشی نگاه شود و توصیه‌های مقام معظم رهبری را زیربنای مسائل اصلی قرار دهد.

وی گفت: نمایندگانی از شهرستان‌های کرمان و راور مورد نیاز است که درد آشنای مردم باشند و در بین آنها باشند و بداند در حومه کرمان چه می‌گذرد و مردم با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند.

زاهدی اظهار داشت: نماینده‌ای می‌خواهیم که برای سال پایانی چشم‌انداز توسعه الگوی کرمان، شهر اول را باور داشته باشد.

وی عنوان کرد: نماینده در مدیریت باید نگاه مردمی داشته باشد و برای آن ساز و کار جدیدی ارائه کند و مراجعان به دستگاه‌ها باید احساس کنند، ارباب‌رجوع هستند و به آنها احترام گذاشته می‌شود.

استاد دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: نماینده اصلح باید پیوند منابع را در راستای توسعه پایدار شهرستان‌های کرمان و راور به درستی برقرار کند و توجه به نخبگان جوان و اندیشمندان برای وی اهمیت داشته باشد.

زاهدی با اشاره به احداث نخستین دانشگاه ایران در کرمان توسط یک بانوی کرمانی به نام ترکان خاتون افزود: مادران کرمانی بزرگ مردان زیادی را تقدیم کشور کرده‌اند و همچنین طاهره صفارزاده اندیشمند بزرگ کشور نیز از این دیار بوده است.

وی ابراز داشت: نمایندگان کرمان و راور باید قدردان شهدای سرافراز این دیار باشند.

زاهدی گفت: به عنوان منتخبان جبهه متحد اصولگرایی برای کرمان برنامه داریم و صدها کارشناس در سطح استان کرمان در زمینه‌های مختلف در حال فعالیت و همکاری با ما هستند.

وی عنوان کرد: اگر ما مورد اعتماد مردم شهرستان‌های کرمان و راور قرار گرفتیم، تمام تلاشمان این است که با همکاری مسئولان طرح‌های زیادی را اجرایی کنیم.

زاهدی خاطرنشان کرد: امروز حل مشکلات معیشتی مردم، مبارزه با فقر و بیکاری باید در صدر امور قرار گیرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول