اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 192

محمدیان‌امیری: نمایندگانی از جنس مردم به مجلس بروند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمودآباد گفت: مردم باید نمایندگانی از جنس خود را به مجلس بفرستند.

محمدیان‌امیری: نمایندگانی از جنس مردم به مجلس بروند

حجت‌الاسلام حسین محمدیان‌امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد بیان داشت: انتخابات از برکت نفس‌های قدسی و روح بلند امام راحل، رهنمودهای عالمانه مقام معظم رهبری و استمرار بخش نظام دینی و اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمودآباد تصریح کرد: مردم ما مطمئن هستند آنچه را که در صندوق‌ها می‌ریزند، به همان شکل از صندوق خارج می‌شود.

وی عنوان کرد: این فتنه‌گران بودند که با القاء تقلب به ذهن مردم، انتخابات 88 را نامشروع دانسته و سرفصلی برای فتنه‌گری‌های خود قرار دادند.

محمدیان با اشاره به اینکه خود آنها نیز اذعان داشتند که تقلبی صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: این بهانه‌ای بود تا دشمن از آن سوء استفاده کند.

این مسئول ابراز امیدواری کرد: این انتخابات نیز همچون انتخابات‌های گذشته با موفقیت و سربلندی می‌تواند به اهداف مورد نظر برسد و مردم باید نمایندگانی که اصلح، شایسته، خدمتگزار و دلسوز ملت، دین و ارزش‌های اسلامی، پایبند به قانون بوده را انتخاب کنند.

محمدیان‌امیری ادامه داد: باید تلاش کنیم تا با انتخاب آگاهانه کشور را به چشم‌انداز 20 ساله نظام نزدیک کنیم.

وی به نقش نخبگان جامعه اشاره و تصریح کرد: نخبگان همیشه پرچم‌دار جامعه هستند و افرادی را با خود همراه می‌کنند و نقش مهمی در اهداف عالیه نظام دارند، البته نخبه‌ای که معتقد به نظام و انقلاب باشد نه کسانی که یک زمانی نخبه بوده و اکنون آب در آسیاب دشمن می‌ریزند که این‌ها در جامعه خطرناک هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمودآباد با بیان اینکه نخبگان دینی، انقلابی و مذهبی جامعه مسئولیت بسیار سنگینی دارند، خاطرنشان کرد: آنها علاوه بر اینکه باید خود بصیر، بینا و هوشیار باشند، هدایت جامعه و بصیرت افزایی را نیز برعهده دارند که یکی از راه‌های بالابردن بصیرت در جامعه، تبعیت محض از ولایت است.

این مسئول درباره انحراف افراد در جامعه اظهار داشت: اگر امروز کسی به انحراف دچار شد، نمی‌تواند بهانه‌ای بیاورد چرا که راه رسیدن به حق و حقیقت برای همگان هموار است.

وی ادامه داد: امروز دشمنان نظام دریافتند که هر نوع فتنه‌ای که در کشور ایجاد کنند به واسطه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری سرکوب می‌شود.

محمدیا‌ن‌امیری بهترین شاخص برای هدایت مردم را رهبران الهی دانست و اذعان داشت: امروز مقام معظم رهبری این هدایت‌گری را برعهده دارد.

این مسئول با بیان اینکه فتنه و انحراف دو مقوله جدا ازهم است، تصریح کرد: فتنه به مانند زلزله ناگهانی است، ولی انحراف همچون غده سرطانی است که کم کم ایجاد شده و رشد و نمو می‌کند و به جایی می‌رسد که دیگر نمی‌توان آن را کنترل کرد و موجب نابودی می‌شود.

وی درباره اهداف جریان انحرافی در انتخابات مجلس نهم ابراز داشت: این جریان برای به دست آوردن کرسی ریاست جمهوری آینده با تسخیر وزارتخانه‌ها و نهایتا مجلس خبرگان به دنبال هدف نهایی خود یعنی رهبری می‌خواهد وارد مجلس شود.

محمدیان‌امیری خاطرنشان کرد: همه این شیطنت‌ها و جریان‌ها به واسطه وجود رهبری فرزانه و بصیر از بین رفته و این مهم را در فتنه بعد از انتخابات سال 88 دیدیم که با همه تلاش‌هایی که برای تضعیف رهبری انجام دادند، راه به جایی نبردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمودآباد خطر انحراف را به مراتب قوی‌تر و سنگین‌تر از فتنه و حتی جنگ هشت ساله و تهاجم فرهنگی  دانست و افزود: انحراف جریانی فکری است و از دین و دیانت سوء استفاده می‌کند و منحرفان با بیان اینکه از امام زمان (عج) دستور می‌گیرند و خود را تابع ایشان می‌داند ادعا می‌کنند که تا وقتی امام زنده است نباید از کسی دیگر دستور بگیریم و به این صورت امام عصر(عج) را بهانه‌ای برای انحراف دین جامعه در نظر گرفته‌اند و معتقدند امروز ظهور صغری ایشان است و به تمام معنا غیبت ندارند.

محمدیان‌امیری اضافه کرد: آنها معتقدند که باید از طریق خواب و الهام و وحی و از طریق برخی افراد که با امام زمان ارتباط دارند، وزیر، وکیل و قانون را تعیین کرد و دیگر نیازی به رهبر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ضربه انحراف بسیار سنگین است و باید هوشیار بود، تصریح کرد: سردمداران جریان انحرافی بدانند که با حضور همیشگی مردم در کنار رهبری، این جریان نیز به مثابه جریانات پس از انقلاب همانند کف روی آب است، ماندگاری ندارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمودآباد در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به وجود مشکلات در کشور اضافه کرد: مشکلات همیشگی است و نباید فکر کرد همه مشکلات به تمام معنا رفع شده است ولی نباید از مشکلات موجود در جامعه غافل بود.

محمدیان‌امیری افزود: وظیفه دولت و دولتمردان این است که به آسایش، امنیت، اشتغال، معیشت، اقتصاد، ازدواج و دین مردم توجه داشته باشند و در جمهوری اسلامی که یک حکومت دینی به تمام معنا است باید هر چه بیشتر در رفع دغدغه‌های جامعه قدم برداریم.

وی امنیت اخلاقی، سیاسی، فکری،اعتقادی و عبادی جامعه را وظیفه مهم دولت اسلامی دانست و گفت: البته دولت فقط به معنای قوه مجریه نیست بلکه همه کارگزاران نظام، قوای سه گانه و همه کسانی که در جامعه تاثیرگذار هستند باید به این مهم توجه کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمودآباد اذعان داشت: بداخلاقی‌ها در جامعه باید برداشته شود و به سمتی برویم که جامعه ایده‌آلی داشته باشیم.

این مسئول با بیان اینکه دولت و مجلس به ویژه وظیفه خاصی در جامعه دارند، افزود: این دو قوه باید نسبت به تصویب قانون و مصوبات و اجرایی کردن آن تلاش کنند و مشکلات جوانان به ویژه تحصیل،اشتغال و ازدواج را جدی بگیرند و برای رفع این مشکلات تلاش کنند.

محمدیان‌امیری به نقش تاثیرگذار بسیج در جامعه به ویژه انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: بسیج به معنای عام کلمه یعنی همگان تلاش کنند برای تحقق اهداف دینی جامعه اسلامی که همان چشم انداز 20 ساله نظام است که توسط مقام معظم رهبری ترسیم شده است.

وی ادامه داد: اما بسیج به معنای خاص مسئولیت سنگین‌تری برعهده دارد و یک مجموعه نخبه در نظام دینی و اسلامی است که باید در فراخوان‌های عمومی از جمله انتخابات برای زدودن مشکلات با تمام توان پای کار بیاید و انجام وظیفه کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمودآباد با اشاره به وظیفه سنگین سپاه به عنوان متولی امر بسیج خاطرنشان کرد: این مجموعه ارزشی باید با برنامه‌ریزی مناسب برای اقشار مختلف بسیج ، در اهداف چشم انداز 1404 نقش بسزایی داشته باشد.

محمدیان‌امیری در پایان با ابراز امیدواری از برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات مجلس اذعان داشت: مردم کشورمان بارها در امتحانات مختلف دوران انقلاب ثابت کردند که پای ارزش‌ها و آرمان‌های نظام ایستادند و با وجود هزینه‌های سنگین دشمنان نظام و استکبار جهانی سربلند از امتحان انتخابات بیرون می‌آیند.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول