اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اردبیل:

شعور سیاسی ملت نمایندگان نخبه را راهی مجلس می‌کند

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر اردبیل گفت: شعور سیاسی و قدرت تشخیص مردم ما نمایندگانی را با برجستگی‌های فکری، عملی و اعتقادی روانه مجلس خواهد کرد.

شعور سیاسی ملت نمایندگان نخبه را راهی مجلس می‌کند

لیلا تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: کسانی در انتخابات نهم موفق خواهند شد که به مردم و نظر آنها بها داده و شعار‌هایی را بدهند که توان اجرای آن را دارند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما به حدی از شعور سیاسی رسیده‌اند که فرد توانمند را به خوبی تشخیص داده و برمی‌گزینند تا درمان دردشان را تشخیص دهد.

عضو شورای شهر اردبیل اساسی‌ترین مشکل و معضل امروز جامعه ما را بیکاری و نبود مسکن دانست و افزود: هر کس در این برهه برنامه‌ای مناسب و راهکار عملی در راستای رفع این دو مشکل از خود نشان دهد از مقبولیت عمومی برخوردار می‌شود.

تقوی با بیان اینکه مردم ما همواره ثابت کرده‌اند که پای آرمان‌های نظام و رهبری ایستاده‌اند یادآور شد: هر برگه رای که مردم ما به صندوق‌ها می‌ریزند در واقع سند زنده حقانیت نظام جمهوری اسلامی است و مردم ما پای این حقانیت را امضا می‌کنند.

وی تکیه بر آرای مردم در نظام مردسالاری دینی را یک اصل اساسی اعلام کرد و افزود: انتخابات یکی از ارکان خلل‌ناپذیر نظام جمهوری اسلامی است و ملت ما با درک موقعیت نظام همواره پای ثابت تحرکات اجتماعی بوده و هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عضو شورای شهر اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود مهم‌ترین وظیفه نخبگان و برجستگان جامعه را تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات اعلام کرد و بیان داشت: هر شخص و کاندیدایی که بتواند با برنامه‌های منسجم خود نظر و آرای مردم را جلب کند بی‌شک منتخب واقعی مردم خواهد بود.

تقوی نماینده خوب برای این ملت را نماینده زجر کشیده عنوان کرد و گفت: یک نماینده باید از بطن قشر متوسط جامعه باشد که بتواند درد ملت را حس کرده و همواره در پی رفع مشکلات آنان باشد.

اظهار داشت: نماینده باید بتواند در مقابل دولت با شجاعت و قدرت در حق و حقوق مردم پافشاری و استقامت کرده و با نشان دادن فداکاری و هراس نداشتن از هیچ چیز منافع عمومی مردم را بر منافع خود ترجیح داده و برای پیشرفت جامعه و مردم از حق خود بگذرد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول