اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان اصفهان:

نمایندگان مجلس را به فضای سیاسی تبدیل نکنند

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان اصفهان گفت: نمایندگانی که برای مجلس شورای اسلامی انتخاب می‌شوند نباید فضای مجلس را به محیطی سیاسی تبدیل کنند.

نمایندگان مجلس را به فضای سیاسی تبدیل نکنند

سید مهدی سیدین‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره بهترین انتخاب نماینده در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یک نماینده باید به مبانی اسلامی و اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی توجه داشته باشد.

وی ادامه داد: کسانی که علاوه بر نکات گفته شده به منویات رهبر معظم و اصولی که طبق این معیارها پایبند باشد را می‌توان به عنوان نماینده اصلح انتخاب کرد.

رئیس حوزه هنری استان اصفهان با اشاره به گفته رهبر معظم انقلاب بیان داشت: در انتخاب نماینده‌ها هر کسی خود مطلع است که چه کسی را از بین کاندیداها انتخاب کند و در صورتی که نیاز باشد به دیگران مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه فضای مجلس شورای اسلامی ما به محیطی سیاسی تبدیل شده است، تصریح کرد: محیط سیاسی مجلس بر فعالیت نماینده‌ها و تصمیم‌گیری آنها در ارائه طرح‌ها و قانون تأثیر دارد.

سیدین‌نیا اضافه کرد: نماینده‌ها باید مسائل کشور را در چارچوب مسائل علمی، عرف مقدس و ارزش‌های انقلاب پیش ببرند تا مجلسی زنده و پویا را داشته باشیم.

وی اینکه یک نماینده باید صاحب فکر و مستقل باشد را عنوان و تاکید کرد: در مجلس به نماینده‌های پیرو که استقلال فکری ندارند اهمیتی داده نمی‌شود و کسانی که دارای استقلال فکری هستند بها داده می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان اصفهان افزود: تحریم‌های دشمنان تأثیری در بر رای دادن مردم ندارد چرا که این تحریم‌ها از روز نخست پیروزی انقلاب وجود داشته و این را مردم یک بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن به خوبی نشان دادند.

انتهای پیام/ی20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول