اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه بیت‌المقدس کردستان خبر داد

عضویت 274 هزار بسیجی کردستانی در پایگاه‌های بسیج محلات

خبرگزاری فارس: معاون بسیج مساجد و محلات سپاه بیت‌المقدس کردستان از عضویت و سازماندهی 274 هزار بسیجی کردستانی در پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات استان خبر داد.

عضویت 274 هزار بسیجی کردستانی در پایگاه‌های بسیج محلات

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اقبال سرابی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری در سنندج اظهار کرد: بسیج به عنوان یکی از بزرگترین تشکل‌های مردمی توانسته در بسیاری از برنامه‌ها و عرصه‌ها به خوبی وارد شده و به بهترین شکل ممکن نقش‌آفرینی کند.

وی افزود: حضور بسیجیان در عرصه‌های نظامی، علمی و فرهنگی همواره موجب اقتدار و پیشرفت بیش از پیش کشور و یاس دشمنان شده است.

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه بیت‌المقدس کردستان به مشارکت بسیج در برنامه‌های مشارکتی دستگاه‌ها و ادارات سطح استان اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت بسیج در برنامه‌ها نتایج قابل توجهی به دنبال دارد.

سرابی افزود: تلاش برای رفع مشکلات و نیازهای افراد محروم و نیازمند جامعه بعد از پیروزی انقلاب به صورت جدی دنبال می‌شود به گونه‌ای که برگزاری جشن نیکوکاری یکی از این برنامه‌هاست.

وی افزود: رساندن کمک‌های خیرین به دست نیازمندان واقعی از مهم‌ترین ویژگی‌های کمیته امداد است که باید به بهترین شکل ممکن در بین احاد مردم فرهنگ‌سازی شود.

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه تلاش‌های بسیار ارزشمند کمیته امداد در راستای حذف محرومیت و کمک به توانمندسازی نیازمندان در سراسر کشور به ویژه در مناطق محروم بر کسی پوشیده نیست، گفت: امروز مردم با دیدن خدمات این نهاد مقدس با رغبت و اعتماد بیشتری در برنامه‌های مختلف کمیته امداد شرکت می‌کنند.

سرابی خاطرنشان کرد: حضور افراد خیر در کنار نیازمندان موفق در برنامه‌های هفته نیکوکاری زمینه‌ای مشارکت‌های گسترده مردمی است.

وی در پایان از آمادگی کامل بسیج محلات و مساجد استان برای مشارکت در این جشن ملی خبر داد و افزود: بسیج به منظور برگزاری هرچه باشکوه این جشن ملی از نظر کمی و کیفی با تمام توان و استفاده از ظرفیت‌هایش وارد عمل می‌شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول