اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/162

همتیان تاکید کرد: لزوم پیشگیری از رای دادن مجدد افراد

خبرگزاری فارس: فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در انتخابات مجلس نهم بر لزوم پیشگیری از رای دادن مجدد افراد در انتخابات روز 12 اسفند تاکید کرد.

همتیان تاکید کرد: لزوم پیشگیری از رای دادن مجدد افراد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آقامحمد همتیان عصر امروز گردهمایی آموزشی و توجیهی نمایندگان فرماندار در شعبه‏های اخذ رای شهرستان سمنان که با حضور دست‏اندرکاران انتخاباتی در سالن اجتماعات بانک ملی سمنان تشکیل شد، از حضور 127 نماینده فرماندار در سمنان و سرخه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی در این گردهمایی انتخابات مجلس را به واسطه اهمیتی که قوه مقننه دارد، بسیار مهم برشمرد و از همه نمایندگان فرماندار در این حوزه انتخابیه خواست تا به شدت مراقب رعایت قانون باشند.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در انتخابات مجلس نهم در ادامه سخنان خود به تشریح فصل ششم از آیین‏نامه اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی پرداخت.

همتیان در این زمینه وظایف نمایندگان فرماندار در شعبه‏های اخذ رای را به شدت حساس عنوان کرد و خواستار توجه تیز بینانه همه نمایندگان فرماندار در راه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در سمنان شد.

وی ادامه داد: نمایندگان فرماندار در همه مراحل ثبت نام از واجدان شرایط، اخذ رأی از مردم، قرائت و شمارش آرای ماخوذه و . . . مسئول هستند و باید به خوبی از عهده این مسئولیت خطیر برآیند.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در انتخابات مجلس نهم همچنین درباره مسائل مختلفی که ممکن است در شعبه‏های اخذ رای پیش آید و نیاز به دخالت نمایندگان فرماندار باشد، توضیحات مبسوطی ارائه داد.

همتیان در بخش دیگری از سخنان خود به نمایندگان فرماندار در شعبه‏های اخذ رای تأکید کرد: باید به دقت مراقب اوضاع باشید و توجه وافر به ممهور شدن شناسنامه فرد رای‏دهنده و همچنین پیشگیری از رای دادن مجدد افراد در انتخابات مجلس نهم خواست ماست.

وی یادآور شد: مراحل ثبت‏نام و اخذ رأی باید به درستی صورت گیرد و تکمیل صورت‏جلسه و شمارش آرا کار حساسی است که نیاز به دقت زیاد دارد.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در انتخابات مجلس نهم افزود: ثبت نتایج در نسخه‏های مورد نظر که از قبل پیش‏بینی شده و در اختیار نمایندگان فرماندار قرار می‏گیرد، یکی از مهم‏ترین وظایف نمایندگان فرماندار در شعبه‏های اخذ رای است.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول