اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از قطعی گاز در غرب مازندران عنوان شد

تشکیل ستاد مدیریت بحران در چالوس

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس گفت: در پی قطع گاز در شهرستان چالوس، ستاد مدیریت بحران تشکیل جلسه داد و اطلاع‌رسانی شد تا مردم از سوخت جایگزین استفاده کنند.

تشکیل ستاد مدیریت بحران در چالوس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، سید قدیر رضایی امشب در جمع خبرنگاران بیان داشت:  بلافاصله بعد از قطع گاز در شهرستان چالوس، ستاد مدیریت بحران تشکیل جلسه داد و مقرر شد تا دستگاه‌های اجرایی اقدامات لازم را برای رفع مشکلات به وجود آمده اقدام کنند.

وی ادامه داد: در بحث نانوایی‌ها هماهنگ شده تا از سوخت جایگزین استفاده و بتوانند پخت را انجام دهند و بتوانند جوابگوی مردم باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس بیان داشت: از روش‌های مختلف اعم از سامانه‌های اس ام اس به عموم شهروندان چالوسی اطلاع‌رسانی شد تا بتوانند از سوخت جایگزین استفاده کنند.

وی گفت: شرکت نفت نیز آمادگی کامل دارد تا از طریق تعدادی از جایگاه‌های پخش فرآورده‌های نفتی به ارایه نفت و گازوئیل به شهروندان بپردازد.

رضایی گفت: با تعدادی از نانوایی‌ها نیز هماهنگ شده تا زمانی که گاز دارند بتوانند پخت نان را انجام داده تا در صورت نیاز پاسخگوی مناطق دیگر نیز باشند.

فرماندار چالوس بیان داشت: مجمع امور صنفی و اداره بازرگانی نیز به صورت مستمر در بازار حضور دارد تا مردم نگرانی از بایت تهیه آذوغه و... نداشته باشند.

رضایی تاکید کرد: مسئولان شهرستان چالوس در آماده‌باش کامل قرار دارند تا خللی در روند عادی زندگی مردم ایجاد نشود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول