اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 192

ابراهیمی: فتنه‎ها و تحریم‎های دشمن از استقلال‎طلبی ایران است

خبرگزاری فارس: مدیر کل اطلاعات استان گلستان گفت: همه فتنه‎ها، محاصره‎ها و تحریم‎های دشمن از استقلال‌طلبی ایران است.

ابراهیمی: فتنه‎ها و تحریم‎های دشمن از استقلال‎طلبی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد ابراهیمی در همایش حضور هوشمندانه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که ظهر امروز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد اظهار داشت: در حوزه انقلاب اسلامی یک مسئله، مورد توجه جدی دشمن است و آن ارزیابی درجه احساس ملت نسبت به انقلاب و حکومت اسلامی است.

وی تصریح کرد: بر اساس درجه علاقمندی مردم به نظام، دشمنان نوع فتنه‎های‎شان را تنظیم و برنامه‎ریزی می‎کنند، ما که در حوزه پنهان کار می‎کنیم با نظرسنجی‎های صورت گرفته مقر به این مسئله‎ایم که در حوزه هم‎افزایی، مردم ما از جایگاه بالایی برخوردارند.

مدیر کل اطلاعات گلستان ابراز داشت: گاهی نقد با مخالفت‎خواهی‎ها اشتباه گرفته می‎شوند، شعر در قالب نقادی، تئاتر در قالب نقادی و همه اوضاع گوناگون هنر در قالب به سوال کشیدن مسائل گوناگون جامعه در حوزه ارتقا و بالا بردن ظرفیت و دادن پیام منعی ندارد حتی اعلام اعتراض در یک فضای کاملاً منطقی به جای اینکه بنه بزنیم باید راه حل‎ها را نشان یکدیگر دهیم که شما جوانان و هنرمندان در آن درجه عاطفه و احساس موثرید.

ابراهیمی متذکر شد: در حوزه‎های مختلف هم‎افزایی هویت ملی و اعتقادی که به یکدیگر پیوند خورده‎اند جوانان و نسل سوم مسئولیت‎هایی دارند، در این میان نسل اول و دوم مسئولیت‎شان را انجام داده‎اند، لذا میدان بعدی برای شما نسل سومی‎ها است و اگر شما میدان را خالی کنید شب‎پره‎ها و اصحاب زمستان میدان را می‎گیرند.

وی با اشاره به اینکه درجه احساس و عاطفه سبب شده تا اکنون علیه ما جریان مقابله را راه بیندازند، یادآور شد: با کسانی که می‎گویند نسل سوم از دست رفته موافق نیستم آنها اشتباه می‎کنند، جوان به دست آمده جوان نسل سوم همان مصطفی احمدی‌روشن است که اتم را همانند یک موم در اختیار می‎گیرد، ماه شعبان و رمضان را روزه می‎گیرد تا سانتریفیوژ را بتواند در حلقه‎اش مدیریت کند.

مدیر کل اطلاعات گلستان ادامه داد: جوانانی که ماهواره امید را به فضا پرتاب کردند این‎ها نسل سوم‎اند، تربیت شده همین مکتب و انقلاب‎اند، اینها را باید درک کرد همه‎اش نقد و تخریب که هنر نیست.

ابراهیمی تاکید کرد: در دنیایی که "نه گفتن" هزینه دارد و ما الان داریم هزینه‎اش را می‎دهیم و دشمنی‎های دشمن نیز به خاطر بازگشت به خویشتن ما است، جرم ما هسته‎ای شدن نیست اینکه ما می‎خواهیم روی پای خودمان بایستیم برای دشمن دردآور است.

وی در پایان اذعان داشت: همه وارد شدند که این انتخابات و این حماسه را به ذائقه مردم ما تلخ کنند که به کوری دشمن، ملت ایران قوی‎ترین حضور را در تعیین سرنوشت خود به نمایش خواهد گذاشت.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول