اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 96

کریمی: تهدید و تحریم هیچ تاثیری بر حضور مردم در انتخابات ندارد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: مردم ایران پس از انقلاب ثابت کرده‌اند که تهدید و تحریم هیچ تاثیری بر حضور گسترده آنها در انتخابات ندارد.

کریمی: تهدید و تحریم هیچ تاثیری بر حضور مردم در انتخابات ندارد

 علی‌اکبر کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی الگوی مردم سالاری دینی برای مردم منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی جزو موفق‌ترین الگوهای انتخاباتی در جهان است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی بر دو رکن اسلامیت و جمهوریت بنا نهاده شده است، افزود: مردم ایران در انتخاب همه ارکان نظام نقش اساسی ایفا می‌کنند.

معاون عمرانی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر رای مردم ایجاد شده است، تصریح کرد: تعداد انتخابات بعد از انقلاب اسلامی در ایران یک رکورد تاریخی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در اطراف ایران کشورهایی وجود دارند که سال‌های سال مردم آن رنگ انتخابات را ندیده‌اند، ادامه داد: به همین دلیل است که دشمنان در صدد تاثیر گذاری بر آن هستند تا بتوانند از تاثیر گذاری آن بکاهند.

معاون عمرانی استاندار زنجان تاکید کرد: همه انتخابات‌های برگزار شده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

وی با اشاره به اینکه مسائل سیاسی و هجمه‌های رسانه‌های استکباری بر ضد ایران  انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی را حساس‌تر از انتخابات‌های دیگر کرده است، افزود: این هجمه‌ها بیشتر متوجه عدم مشارکت مردم بعد از فتنه به وجود آمده بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 است.

کریمی بعد دیگر حساسیت انتخابات مجلس شورای اسلامی را تحریم‌های جدید اعمال شده بر ضد ایران دانست و گفت: دشمن با هیاهوی قصد تاثیر گذاری بر انتخابات از طریق دلسرد کردن آنها برای حضور در صحنه را دارد.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران با این تهدیدها و حربه‌ها از صحنه خارج نمی‌شوند، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در این دوره از انتخابات برگ دیگر بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی اضافه خواهد کرد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول