اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی:

تحریم‌ها در روند توسعه و پیشرفت کشور بی‌اثر است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: تحریم‌ها در روند توسعه و پیشرفت فعالیت‌های عمرانی، اقتصادی و انرژی کشور بی‌اثر است.

تحریم‌ها در روند توسعه و پیشرفت کشور بی‌اثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه مسعود نصوری عصر سه‌شنبه در نشست مشترک با سفیر ژاپن در جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در آستانه سال جهاد اقتصادی به عسلویه و پارس جنوبی اظهار داشت: منطقه ویژه پارس، پایتخت انرژی جمهوری اسلامی ایران است و تمام همکاران من در صنعت نفت برای توسعه این صنعت عظیم دست به دست هم دادند و در سال جهاد اقتصادی گام‌های پرشتاب و مؤثری برای توسعه این حوزه عملیاتی و راهبردی برداشته شده است.

وی افزود: در سال جاری بیشترین تلاش برای توسعه منطقه صورت گرفته و این امر به فضل خدا تداوم خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصریح کرد: از حضور و توسعه فعالیت سرمایه‌گذاران ژاپنی در منطقه ویژه پارس و مشارکت در طرح توسعه پارس جنوبی استقبال می‌کنیم.

وی حضور سفیر ژاپن را در منطقه منطقه ویژه پارس مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: از اینکه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را به عنوان آغاز سفر خود به استان بوشهر انتخاب کردید، قدردانی می‌کنیم و امیدواریم برای گسترش روابط دو کشور در حوزه صنعت نفت و گاز و همکاری‌های بیشتر، زمینه‌های مؤثری فراهم شود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به حادثه تلخ 11 مارس 2011 ژاپن تصریح کرد: من این اتفاق تلخ را بار دیگر به ملت و دولت ژاپن تسلیت می‌گویم و از آنجایی که ما بر اساس آموزه‌های دینی همواره خود را در آلام و دردهای بشری سهیم می‌دانیم، در حادثه ژاپن نیز ملت و دولت ایران سعی کرد تا در این درد و مصیبت ژاپن سهیم و شریک باشد.

نصوری اذعان کرد: ملت و دولت ایران و به ویژه هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران با جمع‌آوری کمک‌های مختلف مردمی و اعزام به کشور ژاپن به نوعی خود را در این حادثه و مصیبت سهیم و شریک دانستند.

وی با اشاره به علاقه‌مندی جمهوری اسلامی ایران به توسعه روابط همه‌جانبه با ژاپن یادآور شد: امیدواریم این نشست‌ها و بازدیدها بتواند باعث توسعه و تقویت روابط فی مابین دو کشور شود، در این راستا سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس آمادگی آن را دارد در همه شرایط میزبان سرمایه‌گذاران و فعالان بخش اقتصادی کشور ژاپن برای بازدید از توانمندی‌های صنعت نفت ایران در پارس جنوبی و فعالیت در این حوزه راهبردی باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس تحریم‌ها را در روند توسعه و پیشرفت فعالیت‌های عمرانی، اقتصادی و انرژی کشور بی‌اثر خواند و افزود: جمهوری اسلامی ایران با مدل اقتصادی مخصوص به خود 32 سال است که در تحریم‌های مختلف استکبار و دشمنان این آب و خاک فعالیت‌هایی داشته که چشم جهانیان را به خود خیره ساخته است.

نصوری بیان کرد: این جوانان و متخصصان ایرانی هستند که در تحریم‌ها عاشقانه به خودکفایی این نظام و کشور مقدس می‌اندیشند و تاکنون نیز به آنچه خواسته‌اند رسیده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم روزبه‌روز شاهد توسعه روابط اقتصادی بین ایران و ژاپن باشیم.

انتهای پیام/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول