اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه:

تریبون‌های تبلیغاتی غرب درصدد کمرنگ کردن انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه گفت: تریبون‌های تبلیغاتی غرب درصدد کمرنگ کردن انتخابات مجلس نهم هستند.

تریبون‌های تبلیغاتی غرب درصدد کمرنگ کردن انتخابات هستند

محمد جعفر ایرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: جوامع مردم‌سالار مهمترین عنصر را حق انتخابگری و حاکمیت افراد بر سرنوشت خویش دانسته و بر این اصول پافشاری می‌کنند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با استفاده از ابزار موثری به نام انتخابات و با الهام از آموزه‌های غنی دینی با سپری شدن 33 سال از انقلاب اسلامی 33 انتخابات آزاد و مردمی برگزار نموده است، که نتیجه آن استمرار حکومت جمهوری اسلامی و افزایش اقتدار ملی و بین‌المللی این نظام حاکمیتی است.

این استاد دانشگاه گفت: نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از آن جهت مورد توجه و حائز اهمیت است، که بسیاری خوش باورانه دل در گرو دسیسه‌ها و توطئه چینی‌هائی دارند، تا تریبون‌های تبلیغاتی غرب حضور مردم را کمرنگ جلوه داده و در شرایط تحریم‌های خارجی موج نارضایتی داخلی را با حضور کم برانگیزد.

وی یادآور شد: این در حالی است، که خود این کشورها در بهترین شرایط بالای 25 درصد مشارکت عمومی در امر انتخابات مختلف داخلی نداشته‌اند.

ایرانی گفت: استمرار خدمتگزاری نیروهای خدوم و امتحان پس داده خواسته‌ائی عقلائی است، که پیش‌بینی می‌شود این مسیر در برخی از شهرهای کشور رقم بخورد.

این استاد حقوق دانشگاه ضمن برشمردن ویژگی‌های یک نماینده اصلح گفت: صداقت از مهمترین خصوصیات اخلاقی افراد به ویژه منتخبین مردم است.

وی اظهار داشت: صداقت آن جا مصداق می‌یابد، که پس از جنگ 33 روز لبنان وقتی حکام رژیم صهیونیستی به شهروند خود اعلام کرد، که جنگ تمام شده است و می‌توانند پناهگاه را خالی کنند، اما، کسی به خارج پناهگاه‌ها نرفت و گفتند اگر سید حسن نصرالله بگوید جنگ تمام شده باور می‌کنیم، ولی حرف شما (حکام صهیونیست اسرائیل)را نمی‌پذیریم.

وی ولایت‌پذیری را رکن قانونی نظام و دیگر ویژگی نامزد اصلح دانست و افزود: وقتی معتقدیم ولایت علی ابن ابیطالب حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی و قانون اساسی به‌عنوان منشور ملی و میهنی به این اصل اهتمام ورزیده خروج از دایره تابعیت ولایت خبط و اجحافی خطیر است.

ایرانی در ادامه گفت: فارغ از هرگونه تفکر و نگاه سیاسی، با توجه به فضای غالب کشور و اتفاقات بین‌المللی خصوصاً بیداری کشورهای عربی، اسلامی باید این انتخابات با اهمیت و حساس تلقی کرده و کشور را بار دیگر در مسیر واقعی خود هدایت و حمایت کرد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول