اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

در انتخابات از جبهه مردم حمایت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی از جبهه مردم، اسلام، انقلاب و رهبری حمایت می‌کنیم.

در انتخابات از جبهه مردم حمایت می‌کنیم

حجت‌الاسلام محمود مرویان حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با تاکید بر تاثیر حضور حداکثری مردم در انتخابات و نقش این حضور در پیشبرد اهداف نظام اظهار داشت: این نظام در شکل‌گیری و استمرار، همواره با حضور و نقش آفرینی مردم بحران‌ها را پشت سر گذاشته، راه‌های جدید را گشوده و استقلال و پیشرفت و اسلامیت کشور را تامین کرده است، بنابر این سهم و حق مردم در ساماندهی به ارکان نظام، نخستین و مهم‌ترین است.

وی درباره جایگاه مجلس شورای اسلامی در نظام افزود: مجلس شورای اسلامی، نرم افزار مدیریت کشور در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است.

مرویان حسینی افزود: بی‌تردید پیشرفت و عدالت در کشور در سایه قانونگذاری بایسته و نهاد سازی متناسب با نیازها و نظارت راهبردی امکان‌پذیر است و این مهم منحصرا با مجلسی کار آمد، اسلامی، مردمی و انقلابی صورت می‌گیرد.

وی درباره وظایف مردم و مجلس در قبال یکدیگر افزود: سرمایه‌های کشور با قانون‌گذاری مجلس رشد می‌یابد و سرمایه مجلس با حضور و نظارت مردم اتفاق می‌افتد.

مرویان حسینی تاکید کرد: حضور چشمگیر مردم در انتخابات مجلس، توهم توطئه بیگانگان را خنثی و افکار عمومی دنیا را به ایرانی مقتدر، اسلامی و مردمی و دشمن شکن متوجه می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه مردمی‌بودن نمایندگان، پایبندی به اصالت اندیشه اسلامی، گفتمان ولایت و رهبری و خدمت محوری ،ملاک‌هایی است که مردم ولایتمدار برای داشتن مجلسی کارآمد مدنظر دارند افزود: این ملاک‌ها می‌تواند مجلس نهم را پشتوانه ملت و ناظر بر دولت و مددکار رهبری قرار دهد. 

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول