اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در انتخابات خبر داد

ثبت انتخابات 12 اسفند تبریز با 65 خبرنگار و عکاس

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در انتخابات مجلس گفت: 65 خبرنگار و عکاس از رسانه‌های دیداری و شنیداری، شور و حال مردمی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه را پوشش می‌دهند.

ثبت انتخابات 12 اسفند تبریز با 65 خبرنگار و عکاس

محمود چمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: رسانه‌ها همواره به‌عنوان بازوان توانمند نهادهای اجرایی، وظیفه خطیر اطلاع‌رسانی و برقراری ارتباط دو سویه مسئولان با مردم را بر عهده داشته‌اند و اینک که در آستانه انتخابی دیگر هستیم، شاهد بالاترین سطح همکاری و همراهی از سوی اصحاب رسانه در سطح شهر تبریز هستیم.

فرماندار شهرستان تبریز افزود: بسیاری از رسانه‌ها از جمله عوامل صدا و سیمای استان و خبرنگاران و عکاسان روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف که در سطح شهر مشغول به فعالیت هستند، از ابتدای تشکیل کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات در فرمانداری شهرستان تبریز در راستای پوشش خبری این حماسه ملی در شهر تبریز همکاری داشته‌اند و به عنوان بخش‌های مرتبط با این کمیته به اطلاع‌رسانی پرداخته‌اند.

وی ادامه داد: در راستای استمرار روند اطلاع‌رسانی و پس از اعلام آمادگی و علاقه‌مندی اهالی رسانه برای پوشش خبری روند انتخابات در روز 12 اسفندماه، پس از دریافت معرفی‌نامه و مدارک لازم، برای حدود 65 نفر کارت شناسایی معتبر صادر شده است.

فرماندار تبریز، ضمن قدردانی از همکاری رسانه‌های مکتوب در هر چه پرشورتر شدن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر تبریز گفت: با توجه به دستورالعمل‌های قانونی لازم الاجرا برای تمام کاندیداها در خصوص محدودیت‌های تبلیغات محیطی، بسیاری از کاندیداها از طریق نشریات اقدام به معرفی خودشان کردند و به شکلی مدون و دقیق در خصوص برنامه‌های پیشنهادی و توانمندی‌هایشان سخن گفتند.

چمنی این اقدام را گامی مهم در راستای پاسخگو بودن نسبت به تعهدات اعلام شده دانست و تصریح کرد: با این روش هم کاندیداها با دقت عمل و نازک اندیشی بیشتری نسبت به ارائه پیشنهادات خود اقدام می‌کنند و هم مردم می‌توانند با تمرکز و مطالعه دقیق‌تری اصلح‌ترین افراد را برای ورود به خانه ملت انتخاب کنند.

فرماندار تبریز ابراز امیدواری کرد، با استمرار این همکاری و پوشش وسیع رسانه‌ها تا روزهای پس از انتخابات و اعلام آرا و نتایج، بتوانیم رضایت خاطر عموم مردم و شهروندان محترم را جلب کنیم.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول