اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس ستاد انتخابات گیلان خبر داد

انصراف 8 نامزد انتخاباتی گیلان

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس ستاد انتخابات گیلان از انصراف 8 نامزد انتخاباتی این استان خبر داد و گفت: در روز 12 اسفند 111 نفر برای کسب 13 کرسی گیلان با هم رقابت می‌کنند.

انصراف 8 نامزد انتخاباتی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کبری مهرورز ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات استانداری استان انصراف شش نفر نامزد انتخاباتی گیلان را اعلام کرد.

وی، با بیان اینکه شش نامزد انتخاباتی گیلان از ادامه رقابت‌ها منصرف شدند، اظهار داشت: نعمت‌الله علی‌نیا مریان، میررحیم‌الله میرکاظمی و سید شفیع شفیعی شالکه از حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال  انصراف خود را اعلام کردند.

این مسئول ادامه داد: عسگر صیادنعمتیان از حوزه  انتخابیه بندر انزلی، علینقی فرحمند بندری از حوزه  انتخابیه  آستانه‌اشرفیه و مهدی رمضانی درویشی از رشت در 24 ساعت گذشته از حضور در انتخابات انصراف دادند.بیش از این حمید رضا وزیری از لاهیجان و مجید نیکخوی نیز از تالش انصراف داده بودند.

مهرورز با اشاره به اینکه 120 نفر در گیلان تأئید صلاحیت شده بودند، تصریح کرد: از این تعداد 8 نفر انصراف دادند و یک نفر به حوزه انتخابیه تهران منتقل شد که با این حساب 111 نفر در 12 اسفند برای کسب 13 کرسی نمایندگی مجلس نهم در گیلان با هم رقابت می‌کنند.

وی، بیشترین کاندیدای این دوره از انتخابات را در رشت با 22 نفر و کمترین کاندیدا نیز در بندرانزلی با 3 نفر عنوان کرد.

دبیر ستاد انتخابات گیلان خاطرنشان کرد: 30 هزار نفر از عوامل اجرایی، بازرسی، امنیتی و نظارتی در روند برگزاری انتخابات با هم رقابت می‌کنند.

به گفته وی، از دو هزار و 442 شعبه اخذ رأی استان دو هزار و 88 شعبه ثابت و 354 شعبه نیز سیار است.

مهرورز با بیان اینکه یک‌میلیون و 647 هزار نفر در گیلان معادل 66 درصد جمعیت استان واجد شرایط رأی دادن هستند، متذکر شد: از این تعداد، 90 هزار و 284 نفر رأی اولی هستند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول