اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

2330 نفر انتخابات گرمی را اجرایی می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی گفت: 2 هزار و 330 نفر در قالب عوامل اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس روند اجرایی را در این شهرستان عهده‌دار هستند.

2330 نفر انتخابات گرمی را اجرایی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی بعد از ظهر امروز در آخرین جلسه هماهنگی ستاد انتخابات حوزه انتخابیه گرمی اظهار داشت: در این حوزه انتخابیه 126 شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده که 36 مورد آن ثابت و 90 شعبه نیز سیار است.

وی با اعلام اینکه هیچ مشکلی در روند انتخابات در این حوزه انتخابیه وجود ندارد خاطرنشان کرد: در یک تعامل خوب با دستگاه‌های اجرایی 300 دستگاه خودرو را نیز برای انجام و برگزاری مناسب انتخابات مجلس بکارگیری می‌کنیم.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان گرمی به کاهش 10 درصدی جمعیت این شهرستان در چهار سال اخیر به دلیل مهاجرت‌ها اشاره کرد و بیان داشت: در دوره قبل 50 هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط بودند که به نظر می‌رسد به همین میزان در انتخابات روز جمعه نیز از این حوزه واجد شرایط رای دادن باشند.

صحرایی ادامه داد: مردم شهرستان مرزی گرمی در دور هشتم انتخابات مجلس 85 درصد مشارکت داشتند که رکورد مناسبی در استان به شمار می‌رود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: هشت نفر در این حوزه انتخابیه ثبت‌نام کرده بودند که در بررسی هیئت اجرایی و نظارت صلاحیت چهار نفر تائید، سه نفر رد صلاحیت و یک نفر نیز عدم احراز شدند اما در نهایت شورای نگهبان صلاحیت پنج نامزد انتخاباتی را تایید و این کاندیداها در یک هفته گذشته تبلیغات چهره به چهره و علنی خود را انجام دادند.

فرماندار گرمی آخرین فرصت تبلیغات را تا پایان وقت امروز برشمرد و اضافه کرد: ما از ساعت 10 صبح تا آخر شب برنامه تبلیغاتی را در مساجد گرمی تدارک دیده بودیم که نسبت به تامین امنیت آنها نیز اقدام لازم انجام شده است.

صحرایی گفت: در این مدت هیچ حادثه خاصی در روند تبلیغات کاندیداها رخ نداده است و مردم این شهرستان بی‌صبرانه منتظر حضور سیل‌آسا در انتخابات 12 اسفند هستند.

وی در ادامه بیان داشت: تنها چند مورد تذکر به برخی از کاندیداها در مورد حرکت حامیان و طرفداران آنها داده شده است و غیر از آن هیچ مشکلی را در عرصه انتخابات شاهد نبودیم.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول