اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/153

12 اسفند روز نبرد با استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گرمسار با صدور بیانیه‏ای 12 اسفند را روز نبرد با استکبار جهانی اعلام کرد.

12 اسفند روز نبرد با استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، در این بیانیه که امروز یک نسخه از آن به دفتر خبرگزاری فارس در شهرستان گرمسار نمابر شده، آمده است: سلام خدا بر مردمی که در دشمن‌شناسی ممتازند؛ سلام خدا بر مردمی که هر جا عاشوراست، کنار سیدالشهدایند و در برابر دشمن؛ سلام خدا بر مردمی که دشمنان اسلام و کشور را مأیوس و دوستان اسلام و ایران را امیدوار می‌کنند.

در ادامه می‏خوانیم: شما مردم سلحشور گرمسار این را در دفاع مقدس و امتحانات گذشته به خصوص 22 بهمن 90 به اثبات رساندید و اینک عاشورایی دیگر است؛ اینک جبهه‌ای دیگر؛ اینک صفوف ایرانیان رحمانی در برابر جنود شیطان صف می‌بندند؛ کَأَنَّهُمْ بُنْیانٌ مَرْصُوص؛ و خدا دوستدار شماست.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ای مردم قهرمان! یادآوری می‌کنیم که پیام روح خدا، خمینی کبیر را که در 23 بهمن 58 از بیمارستان قلب درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی فرستادند: "من با کمال مباهات از رشد سیاسى و تعهد اسلامى ملت شریف ایران تشکر مى‌کنم که در همه پرسی‌هاى گذشته، ... در اخلاق اسلامى و تعالى روحى، گوى سبقت را ربودند و ثابت کردند که انقلاب اسلامى بزرگ ما قبل از آنکه انقلاب سیاسى و اجتماعى باشد، یک انقلاب معنوى روحانى است."

در بخش بعدی این بیانیه سخن رهبر کبیر انقلاب ادامه داده شده است که "من انتظار دارم که وحدت کلمه خود را حفظ و در انتخاب وکلاى خود رضاى حق را بر رضاى خود مقدّم دارید. من متواضعانه از شما مى‌خواهم که حتى الامکان در انتخاب اشخاص با هم موافقت کنید و اشخاصى اسلامى، متعهد، غیرمنحرف از صراط مستقیم الهى را در نظر بگیرید و سرنوشت اسلام و کشور خود را به دست کسانى دهید که به اسلام و جمهورى اسلامى و قانون اساسى معتقد و نسبت به احکام نورانى الهى متعهد باشند و منفعت خود را بر مصلحت کشور مقدّم ندارند."

دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گرمسار تاکید کرده است: برادران و خواهران عزیز! 12 اسفند 90، روز انتخابات و روز نبرد با استکبار جهانی است؛ در کنار هم به ستیزه با دشمنان بر می‌خیزیم و کسانی را به مجلس می‌فرستیم تا در رفتار و کردار پا جای پای رهبری بگذارند و چشم طمع قدرت‌های سلطه‌جو را درآورند و ملت‌های به‌پا خاسته را در ستیز با ستم‏کاران امیدوار کنند.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول