اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر بهبهان:

همه باید در انتخابات شرکت کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر بهبهان گفت: برای اثبات نظام خود به جهانیان، همه باید در انتخابات پیش‌رو شرکت کنیم.

همه باید در انتخابات شرکت کنیم

کورش مودت امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان ضمن تأکید بر اهمیت فراوان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمنان انقلاب ما همواره درصدد به دست آوردن فرصتی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب بوده و در همین راستا برای انتخابات پیش‎رو برنامه‎های زیادی چیده‎اند.

وی تصریح کرد: چشم دشمنان به 12 اسفند و شعبه‎های اخذ رأی دوخته شده و در انتظار حضور کم‎رنگ ملت ایران در پای صندوق‎های رای هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر بهبهان خاطرنشان کرد: عدم حضور ما باعث خواهد شد فشارهای دشمنان بر نظام و انقلاب بیشتر شده و فرصت‎های زیادی برای حمله به انقلاب ما که با خون هزاران شهید بدست آمده را پیدا می‎کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است، عنوان کرد: حضور در انتخابات ارتباط مستقیم و مؤثری با استقلال و اثبات نظام و انقلاب اسلامی ما داشته و همه جناح‎ها، احزاب و گروه‎ها باید در این صحنه مهم سیاسی حاضر شده و همه باید در انتخابات پیش‌رو شرکت کنیم.

وی ادامه داد: مردم ما حساسیت موضوع را به خوبی درک کرده و قطعاً در 12 اسفند حضوری گسترده، یکپارچه و باشکوه در پای صندوق‎های رأی خواهند داشت.

مودت ضمن تأکید بر انتخاب فرد اصلح برای ورود به مجلس نهم گفت: بهبهان تنها یک کرسی در مجلس شورای اسلامی داشته و در این دوره از انتخابات 13 نفر برای کسب این یک کرسی با هم در رقابت هستند اما باید با شناخت درست و کامل از همه آنها، یک فرد اصلح انتخاب و از طرف حوزه انتخابیه بهبهان به بهارستان نهم فرستاده شود.

وی در پایان اظهار کرد: بار دیگر تأکید می‎کنم که همه باید در انتخاب شرکت کرده و اطمینان دارم که مردم ما در رویداد مهم جمعه، بار دیگر با بنیانگذار انقلاب و آرمان‎های وی، تجدید میثاق خواهند کرد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول