اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات چالدران:

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم فراهم است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات چالدران گفت: تمام تمهیدات و امکانات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور فراهم شده است.

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، احمدرضا قلی‌پور پیش از ظهر امروز در بازدید از ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی این شهرستان اظهار داشت: تمام تمهیدات و امکانات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور فراهم شده است.

وی افزود: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی برگزار می‌شود که کشور در برهه خاصی قرار دارد و برنامه‌ریزی دشمنان برای مقابله با ارزش‌های اسلامی و انقلابی و توطئه‌های بدخواهان ایران اسلامی همچنان ادامه دارد از این رو در مقابل این توطئه‌ها باید حضوری دشمن‌شکن داشت.

این مسئول با بیان اینکه نحوه فعالیت ستادهای تبلیغاتی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی مطلوب است ادامه داد: کاندیداها باید از فرصت قانونی برای تبلیغات، معرفی و ارائه برنامه‌های خود استفاده کنند.

قلی‌پور با تاکید بر سلامت انتخابات و صیانت از آرامی مردم گفت: کاندیداهای نمایندگی مجلس نهم اطمینان کامل داشته باشند که از آرای مردم صیانت و با رعایت امانتداری فرد منتخب مردم به عنوان نماینده مردم در مجلس نهم روانه خانه ملت می‌شود.

این مسئول ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی باید سعی کنند در چارچوب قانون عمل کرده و از همه ظرفیت‌های قانونی که برای تبلیغات پیش‌بینی شده است استفاده کنند تا شاهد انتخاباتی پرشور و با حضور گسترده مردم باشیم.

وی در مورد تخلفات انتخاباتی خاطرنشان کرد: تاکنون تخلفی از سوی داوطلبان و ستادهای آن‌ها در حوزه فرعی انتخابی چالدران مشاهده نشده است و تبلیغات نامزدها به خوبی و با رعایت قانون‌مداری انجام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان چالدران بیان کرد: تعداد داوطلبان نمایندگی حوزه انتخاباتی ماکو، چالدارن، شوط و پلدشت 10 نفر است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول