اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مبارکه در مجلس:

حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمن را مأیوس می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمن را از دست‌یابی به اهدافش مأیوس و نا‌امید می‌کند و تهدید‌ها و تحریم‌های دشمنان برای ملت ایران عادی شده است.

حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمن را مأیوس می‌کند

سید علی محمد موسوی مبارکه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به کاندیدا شدن خود برای نمایندگی در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این دوره از جبهه پایداری اصول‌گرایان برای نمایندگی در مجلس کاندیدا شده‌ام.

وی به حضور خود در هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم مبارکه در مجلس اشاره کرد و افزود: طی این دوره اقدامات بسیاری برای ساماندهی مشکلات شهرستان مبارکه انجام داده‌ام و ساماندهی مشکل آب آشامیدنی این شهرستان از مهم‌ترین و بارز‌ترین اقدامات صورت گرفته در این دوره از مجلس محسوب می‌شود.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در راستای برطرف شدن مشکلات این شهرستان به صورت عملیاتی وارد شده‌ام، تصریح کرد: مشکل آب آشامیدنی این شهرستان سال‌ها به تأخیر افتاده بود اما این مشکل را با پیگیری‌ها و تلاش‌های بسیاری در دو سال ابتدای فعالیت خود در مجلس برطرف کرده‌ام.

وی با اشاره به اینکه طی این دوره از مجلس اقدامات متفاوتی برای این شهرستان صورت گرفته است، اضافه کرد: به دنبال برطرف شدن مشکلات کارگرانی هستم که به صورت مستقیم قرارداد کار شامل حال آنها نشده است.

موسوی مبارکه با اشاره به اینکه مصوبات موجود در راستای قرارداد مستقیم کارگران باید به صورت جدی پیگیری شود، تاکید کرد: وضعیت کارگرانی که قرارداد مستقیم شامل آنها نشده است باید مشخص شود و این افراد از وضعیت بلاتکلیفی خارج شوند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تلاش‌های دشمن برای عدم حضور مردم در این دوره از انتخابات است، افزود: تمامی تبلیغات دشمن بر روی این موضوع است و دشمنان به دنبال مأیوس شدن ملت ایران از حضور در انتخابات هستند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ملت ایران به دلیل برخورداری از امنیت ملی به صورت گسترده در انتخابات شرکت می‌کنند و حضور خود را در پای صندوق‌های رأی به استکبار جهانی و ایادی‌های داخلی و خارجی آنها نشان می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با توطئه‌ها و اقدامات دشمنان آشنا هستند، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمن را از دست‌یابی به اهدافش مأیوس و نا‌امید می‌کند و تهدید‌ها و تحریم‌های دشمنان برای ملت ایران عادی شده است.

موسوی مبارکه اضافه کرد: دشمنان با تحریم‌های خود حرف تازه‌ای برای ملت ایران ندارند و جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور مستقل در مقابل تمامی این اقدامات ایستادگی می‌کند.

انتهای پیام/خ۲۰ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول