اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین:

دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات امانت‌دار آرای مردم باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه قزوین گفت: دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات امانت‌دار آرای مردم باشند تا در نزد خداوند روسفید باشند.

دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات امانت‌دار آرای مردم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین پیش از ظهر امروز از ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بازدید کرد.

وی در جمع اعضای ستاد انتخابات استان قزوین ضمن قدردانی از زحمات دست‌اندرکاران امر برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، اهمیت این مجلس را جدی دانست و خاطر نشان کرد: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی مجلس به عنوان قوه قانون‌گذاری و مهم‌ترین ناظر بر اعمال دولت و حسن اجرای قوانین با هیچ نهاد دیگری قابل مقایسه نیست.

امام جمعه قزوین روز 12 اسفند را برای ملت ایران یک آزمون بزرگ دانست و تصریح کرد: دشمنان مدام با تبلیغات دروغین خود سعی می‌کنند تا حضور مردم را در این حماسه بزرگ کم‌رنگ کنند ولی به فضل الهی ملت ایران در این روز پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان می‌دهند.

آیت‌الله باریک‌بین در رابطه با شاخص‌های یک نماینده مجلس، بیان کرد: نماینده مجلس باید معتقد به انقلاب، نظام و ولایت فقیه باشد زیرا ولایت فقیه از برکات نظام است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از مسئولان برگزار کننده انتخابات، یادآور شد: مجریان، ناظران، مأموران انتظامی و امنیتی باید تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی خوب و سالم به کار ببندند.

آیت‌الله باریک‌بین حفظ امانت‌داری در آرای مردم را مهم دانست و اظهار کرد: باید دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، امانت‌دار آرای مردم بوده تا در نزد خداوند روسفید باشند.

امام جمعه قزوین در پایان از صدا و سیمای مرکز قزوین برای ارائه برنامه‌های انتخاباتی و دعوت مردم به حضور وسیع و گسترده در انتخابات قدردانی کرد.

در ابتدای این بازدید، سعید میربها فرماندار قزوین با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد انتخابات در استان یادآور شد: تمام فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان قزوین آماده برگزاری انتخابات پرشور هستند.

وی ادامه داد: 620 صندوق در حوزه انتخابیه قزوین و 442 صندوق در شهرستان قزوین برای انتخابات در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام علی قابل، رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان قزوین نیز گزارشی از برنامه‌های این دفتر در ایام انتخابات بیان کرد.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول