اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد اصولگرای نهمین دوره انتخابات مجلس:

جاده پیشرفت کشور از وحدت می‌گذرد

خبرگزاری فارس: نامزد اصولگرای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: رشد و تعالی کشور با ایجاد وحدت در بین مردم و حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی محقق می‎شود.

جاده پیشرفت کشور از وحدت می‌گذرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی یوسف‌پور پیش از ظهر امروز در جمع هواداران خود در شهر اردل، اظهار داشت: انسان باید در زندگی خود پشتکار، هدف‌های بلند و اندیشه‌های اسلامی داشته باشد، چراکه بدون تلاش و پشتکار انسان به جایی نخواهد رسید.

وی افزود: در حال حاضر در آستانه انتخابات مجلس نهم هستیم، این در صورتی است که تا پیش از انقلاب هیچ انتخاباتی در این کشور برگزار نشده است، ولی با پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد برگزاری 33 انتخابات در کشور بوده‌ایم.

یوسف‌پور با اشاره به شاخصه‌های کاندیداهای اصلح در انتخابات مجلس، گفت: درستکار بودن، مردمی، شجاعت، دیانت، درایت از جمله این شاخصه‌ها به‌‎شمار می‎رود.

نامزد اصولگرای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشکلات اقتصادی را از مهمترین مشکلات حال حاضر کشور برشمرد و گفت: در حال حاضر مهمترین مشکل، مشکلات اقتصادی است و اگر این مشکل برطرف شود، مشکل اشتغال کشور نیز رفع خواهد شد.

وی در خصوص شایعات مطرح شده پیرامون حضور خود در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: در طول مدت انتخابات شایعات بسیاری مطرح می‎شود، اما خداوند می‌‎داند که فرد اصلح‌ کیست و از آگاهی‌های افراد مطلع است، نمایندگان باید طرح‌های خود را مطرح کند و از روی صداقت صحبت کند، من با صداقت سخنان و صحبت‌های خود را مطرح می‌کنم، چراکه در این 16 سال از صحنه انتخابات بدور بودم.

عضو هیئت موسس جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه تاکنون طرح‌های این استان پیگیری نشده‌ و همان‌گونه بدون اجرا مانده است، گفت: اولویت اصلی و نخست در اجرای این طرح‌ها استان چهارمحال و بختیاری است و سپس دیگر استان‌ها، ما با انتقال آب مخالف نیستیم در صورتی که نیازهای این استان در گام نخست رفع شود.

وی با بیان اینکه رشد و تعالی کشور با ایجاد وحدت در بین مردم و حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی محقق می‎شود، گفت: اگر می‌خواهید پیشرفت کنید، باید امکانات خود را به روز کنید و با برنامه‌ریزی صحیح و منسجم رو به جلو حرکت کرده در غیر این صورت شاهد پیشرفتی نخواهیم بود.

یوسف‌پور به تنگ‌نظر بودن مردم این استان و ناتوان بودن در انجام کارهای جمعی اشاره کرد و گفت: این دو دلیل از مهمترین مشکلات مردم استان چهارمحال و بختیاری است که سبب شده استان روی پیشرفت را بر خود نبیند.

نامزد اصولگرای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی داشتن جاده را مهمترین عامل پیشرفت اقتصادی دانست و گفت: مردم این استان در بهشت زندگی می‌‌کنند، اما فقیرترین استان کشور هستیم، این استان با داشتن 10 درصد از آب کشور و شهرستان اردل با داشتن پنج رودخانه فقیرترین شهرستان استان است، چراکه استفاده‌ای از این نعمت نمی‎شود.

وی وجود دانشجویان تحصیلکرده را بزرگ‌ترین نعمت نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: در این مدت از نظر علمی پیشرفت‌های بسیاری داشته و امیدواریم با بکارگیری از این نیروهای جوان در آینده نزدیک این استان را به یک استان ثروتمند تبدیل کنیم.

یوسف‌پور در پایان خاطرنشان کرد: در زندگی خود هیچ کاری را مشکل ندانسته‌ و نخواهم دانست و هیچ کاری غیرممکن و محال نیست و انسان اگر پشتکار و اراده خواستن را داشته باشد می‌تواند به چیزهای غیرممکن دست یابد.

انتهای پیام/ح10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول