اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد

کاهش 29 درصدی کشته‌های حوادث جاده‌ای گیلان

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه گیلان از کاهش 29 درصدی کشته‌های حوادث رانندگی در جاده‌های این استان در 11 ماه نخست امسال خبر داد و گفت: در این مدت 868 هزار راننده متخلف اعمال قانون شده‌اند.

کاهش 29 درصدی کشته‌های حوادث جاده‌ای گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید جمشاد عصر امروز در جلسه فرماندهی انتظامی استان نتیجه اقدام‌های برنامه‌ریزی شده برای کاهش تصادفات منجر به فوت در گیلان را عنوان کرد.

وی اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پلیس راه استان در برخورد با رانندگان متخلف و حادثه‌ساز اقدام‌هایی را انجام داده است.

این مسئول ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های پلیس راه برای کاهش تصادفات جاده‌ای به صورت مداوم از ابتدای امسال تحقق یافت و منجر به کاهش کشته‌های جاده‌ای شد.

وی با اشاره به کاهش تصادفات جاده‌ای بیان کرد: در بهمن امسال کشته‌های جاده‌ای گیلان 29 درصد و وقوع تصادفات رخ داده 16 درصد کاهش داشته است.

جمشاد با ابراز رضایت از روند مناسب کاهش تصادفات اذعان کرد: تردیدی نیست که رعایت مقررات توسط رانندگان عمده دلیل کاهش تصادفات در جاده‌های استان است.

وی برخورد قاطع پلیس با رانندگان متخلف را در ایمن‌سازی جاده‌ها بسیار تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: در 11 ماه گذشته 868 هزار راننده متخلف اعمال قانون شده‌اند.

فرمانده پلیس راه گیلان، توقیف 125 هزار موتورسیکلت و 12 هزار و 200 خودروی متخلف را از دیگر اقدام‌های پلیس راه استان در مدت مذکور عنوان کرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول