اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت حوزه هنری

کتاب "جاده‏های ‏سربی" سردار سوداگر به چاپ سوم رسید

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از چاپ سوم کتاب "جاده‌های سربی" اثر ماندگار سردار احمد سوداگر خبر داد.

کتاب "جاده‏های ‏سربی" سردار سوداگر به چاپ سوم رسید

غلامحسین حیدری در حاشیه نشستی با جمعی از اساتید این واحد دانشگاهی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: این کتاب مشتمل بر خاطرات سردار سوداگر از دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: خاطرات سردار احمد سوداگر با تلاش دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به چاپ رسیده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در عباراتی ادبی خطاب به سردار سوداگر که درخور چاپ جدید کتاب وی است، گفت: "به تبسم خونین تو و به ترنم حزین تو سوگند می‏خوریم که تا آخرین دم زندگی و آخرین قطره خون به آرمان تو وفادار و بر پیمان تو پایدار باشیم".

حیدری اضافه کرد: "ای غنچه پرپر و ای ماه منور میهن به آلاله‏های شکوفا در خون تو قسم که لوای کرامت انسانی و آزادگی هرگونه تو و دیگر هم‏رزمانت را بر فراز قلل مرتفع ایمان به اهتزاز درآوریم".

وی افزود: "ای فر فروزان و ای مهر درخشان، عاشقان راه مقدس تو پس از تشییع پیکر مبارکت که بیش از 50 سال نتوانست وجود این دنیای فانی را تحمل کند برای تو خواهند گریست".

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن ادامه داد: "ای سردار سرافراز اسلام، جوانان و نوجوانان این مرز و بوم اسلامی به عنوان وراث شما گلگون‏کفنان عاشق، پیام آزادی‏خواهی شما را که حال به گوش همه جهان رسیده و در جنبش‏های بیداری اسلامی جلوه‏گر شده به نسل‏های بعدی نیز می‌رسانند".

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول