اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل حزب توسعه عدالت ایران اسلامی:

معجزه مردم‌سالاری دینی 12 اسفند به رخ جهانیان کشیده می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیرکل حزب توسعه عدالت ایران اسلامی گفت: معجزه مردم‌سالاری دینی در ایران در روز 12 اسفند به رخ جهانیان کشیده خواهد شد و ما شاهد نشاط و شادابی در بین ملت‌ها و کشور خواهیم بود.

معجزه مردم‌سالاری دینی 12 اسفند به رخ جهانیان کشیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالحسین روح‌الامینی پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در محل دفتر جبهه ایستادگی استان اظهار داشت: نماینده‌ای که ما برای دور نهم انتخاب می‌کنیم موظف است صدای رسای ملی بوده و در صحنه‌های اجتماعی، دفاع از حقوق مردم، پاسداشت اصول اسلام و اجرایی شدن اصول قانون اساسی اقدام کرده و به معنای واقعی نماینده ملت در خانه ملت باشد.

دبیرکل حزب توسعه عدالت ایران اسلامی خاطرنشان کرد: ما نیاز داریم در دهه چهارم انقلاب که به نام دهه عدالت نامگذاری شده است همراه با توسعه و عدالت حرکت کنیم تا بتوانیم میوه و ثمره این زیر‌ساخت‌های عظیم را نصیب مردم کنیم.

روح‌الامینی یادآور شد: ما نیاز به مجلس کار‌آمدتری داریم تا بتواند ضمن حفظ دستاوردهای مجلس گذشته نقاط ضعف و قوت آن را نیز برطرف کند و با ارائه راه‌ حل‌های مناسب برای برون رفت از آنها راه حل عملی را توصیه کند.

وی با تاکید بر اینکه نماینده مجلس نهم باید اهداف چشم‌اندازهای ایران در 1404 را به منصه ظهور برساند گفت: علاوه بر آن این نماینده باید بتواند عوامل و لوازم برنامه پنجم توسعه را فراهم و برای برنامه ششم نیز راهکارها و برنامه‌های عملی نشان دهد.

عضو شورای عالی جبهه ایستادگی کشور با اعلام اینکه تلاش جبهه ایستادگی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است، افزود: هر رای ما عظمت و شکوهی بسیار بالاتر از موشک‌های ما دارد و آرای ما در روز 12 اسفند نابودکننده دشمن خواهد بود.

روح‌الامینی با اشاره به اینکه دشمن در کمین است تا بتواند ایران را از درون ناکار‌آمد و پوچ کند بیان داشت: ملت ما از ساعات اول روز جمعه با ریختن رای‌های خود در صندوق پایبندی خود به ارز‌ش‌ها و اصول نظام را نشان داده و دشمن را خوار و زبون خواهد کرد.

وی تصریح کرد: معجزه مردم‌سالاری دینی در ایران در روز 12 اسفند به رخ جهانیان کشیده خواهد شد و ما شاهد نشاط و شادابی در بین ملت‌ها و کشور خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیرکل حزب توسعه عدالت ایران اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود فعالیت جبهه ایستادگی در کشور را یادآور شد و اظهار داشت: ما 11 تشکل دارای مجوز و پروانه فعالیت را در کشور کسب کرده‌ایم به طوری که جبهه ایستادگی 13 سال است که در کشور فعالیت می‌کند و ما یک ساله این تشکل را تشکیل نداده‌ایم.

روح‌الامینی ادامه داد: ما بعد از انتخابات نیز اهداف جبهه ایستادگی را دنبال می‌کنیم و از همین جا اعلام می‌کنیم ما اهل عقب‌نشینی و برگشت نیستیم و بر اصول و ارزش‌های خود که همان اصول و ارزش‌های انقلاب و راه نجات کشور است پای فشاری می‌کنیم.

وی با تاکید بر رعایت منشور اصولگرایی در جبهه ایستادگی خاطرنشان کرد: ما حمایت خود را از منشور اصولگرایی اعلام می‌کنیم که این حمایت با استقبال جامعه روحانیت به ویژه آیت‌الله مهدوی کنی روبه‌رو است و این مایه دلگرمی ماست.

عضو شورای عالی جبهه ایستادگی کشور انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی را گامی در راستای تحکیم نظام جمهوری اسلامی دانست و یادآور شد: زمینه نگاه ما قبیله‌گرایی نیست به طوری که در کشور تمام نیروهای کار‌آمد را در کنار هم جمع خواهیم کرد.

روح‌الامینی تصریح کرد: همه باید منتظر باشیم تا مردم با آرای خود میزان حمایت و حفظ ارزش‌ها و اصول انقلاب را در 12 اسفند نشان دهند و به نظر می‌رسد مجلس آینده مجلس سلایق متعدد است.

وی یادآور شد: ممکن است برخی مسایل متعدد و یکپارچه مطرح شود اما در برنامه‌ریزی و صف‌آرایی مجلس آینده چندین فراکسیون و اقلیت بزرگ خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیرکل حزب توسعه عدالت ایران اسلامی با اشاره به انتخابات مجلس هفتم در دوره ریاست جمهوری حجت‌الاسلام خاتمی و دور هشتم در زمان احمدی‌نژاد اظهار داشت: در هر دوره ما حضور 51 درصدی را در انتخابات شاهد بودیم اما به نظر می‌رسد در دور نهم بالاتر از 60 درصد مشارکت را شاهد باشیم.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول