اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

انتخاب نمایندگان جسور برای مجلس تهدیدهای اروپا را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه گفت: وقتی مردم با آگاهی نمایندگانی شجاع و جسور را برای مجلس انتخاب کنند تهدیدهای نفتی اروپا نتیجه عکس می‌دهد.

انتخاب نمایندگان جسور برای مجلس تهدیدهای اروپا را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شمس‌الدین ظهر امروز در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه شهرستان بشرویه اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در انتخابات پیش رو نیز همانند تمامی عرصه‌های انقلاب با حضور و بصیرت خود به تکلیف شرعی و اسلامی خود عمل می‌کنند.

وی ادامه داد: هر رای ما در انتخابات تیری در قلب استکبار و باعث یاس و ناامیدی آنان و در عوض خوشحالی و شاد شدن امام زمان(عج) است.

 

* کینه و دشمنی دشمنان بسیار عمیق است

امام جمعه بشرویه با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن سال جاری تاکید کرد: با تمام تبلیغات سوءدشمن امسال نیز  این حضور حماسی بیشتر از همه سال‌های قبل بود که در آستانه انتخابات برگ دیگری از بصیرت مردم ایران اسلامی بود.

شمس‌الدین با اشاره به ادامه توطئه‌های دشمنان و فتنه‌گران ادامه داد: اینکه تنی چند از فتنه‌گران که زمانی در همین نظام مسئولیت اجرایی داشتند اکنون با حضور در برنامه‌های دشمنان از آنها گدایی دلار می‌کنند و 18 میلیون دلار از وهابی‌های عربستانی پول می‌گیرند نشانه عمق کینه و دشمنی آنان با این مردم بصیر است.

 

* مردم نمایندگان شجاع و جسور انتخاب کنند

امام جمعه بشرویه با اشاره به ناامنی‌های موجود در کشور‌های منطقه از جمله عراق و افغانستان و فلسطین و دسیسه‌هایی که سعی داشته و دارند که همین حالت را در کشورمان به اجرا درآورند، گفت: وحدت امت اسلامی در ایران و رهبری ولایت فقیه مولفه‌هایی است که وجود آنها ایران اسلامی را از شر این توطئه‌ها مصون داشته است.

شمس‌الدین با تاکید بر اهمیت انتخابات مجلس ادامه داد: وقتی مردم با آگاهی نمایندگانی شجاع و جسور انتخاب می‌کنند تهدیدهای نفتی اروپا نتیجه عکس می‌دهد.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی قدرتمند است و اگر کوچک‌ترین تهدیدی علیه خود ببیند می‌داند که چطور برخورد کند تا تمام منافع دنیای استکبار به خطر بیفتد.

 

* دشمن از موضوع مقتدرانه رهبری ایران آگاه است

امام جمعه بشرویه به مواضع مقتدرانه و شفاف مقام معظم رهبری در قبال اوضاع بحرین و وجود رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ادامه ‌داد: دشمن نسبت به این اقتدار و شجاعت رهبری ایران آگاه است و می‌داند که اگر منافع ایران به خطر بیفتد با بستن تنگه ‌هرمز به سرعت قیمت فت به 300 دلار هم ‌خواهد رسید.

شمس‌الدین در ادامه مناسبت‌های هفته از جمله روز مهندس، ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی، روز جهانی مبارزه با تبعیض‌نژادی را گرامی داشت.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول