اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل حزب توسعه عدالت ایران اسلامی:

جهش علمی ایران، استکبار جهانی را تهدید کرده است

خبرگزاری فارس: دبیرکل حزب توسعه عدالت ایران اسلامی گفت: جهش علمی و رستاخیز عظیم در این حوزه استکبار جهانی را به انزوا و تسلیم شدن واقعی وا داشته است.

جهش علمی ایران، استکبار جهانی را تهدید کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالحسین روح‌الامینی صبح امروز در نشست با مردم در ستاد انتخاباتی پیر‌موذن در اردبیل اظهار داشت: امروز نظام استکباری به رغم ایجاد چالش‌های مختلف پیش روی انقلاب اسلامی به حقارت و شکست خود اذعان کرده و تلاش می‌کند در انتخابات پیش رو این تحقیر‌ها را جبران کند.

وی افزایش مشارکت مردم را دفع‌کننده بسیاری از بلاها و شرارت‌های نظام استکباری توصیف کرد و گفت: در دیدار اخیر خود با مقام معظم رهبری در تجلیل از تهرانی‌مقدم پدر موشکی ایران به معظم له گفتیم که تهرانی‌مقدم‌های بسیاری به عنوان پشتوانه انقلاب در صحنه هستند که حرکت آنها از موشک نیز برنده‌تر است.

دبیرکل حزب توسعه عدالت ایران اسلامی خاطرنشان کرد: هر رای مردم در 12 اسفند نه تنها کمتر از موشک شهاب سه نیست بلکه تیز زهر‌آلودی بر قلب استکبار جهانی است که تا چند روز آینده نفس آنها را می‌برد.

روح‌الامینی با بیان اینکه بعد از قرن‌ها انقلاب اسلامی حیات طیبه اسلام را زنده کرده است یادآور شد: ما نه تنها در مقطع کنونی از صفر آغاز نکرده‌ایم بلکه با پشت سر گذاشتن تجربه 33 ساله امروز در سنگر مجاهدت پیشرو حرکت می‌کنیم.

وی ادامه داد: مجلس اصولگرا و ولایی آینده نه تنها به تقویت این حرکت‌ها کمک می‌کند بلکه سعی خواهد کرد دغدغه و مشکلات اقتصادی مردم نیز یکی پس از دیگری برطرف شود.

عضو شورای عالی جبهه ایستادگی کشور وجود برخی از مشکلات را برازنده استقلال‌خواهی و عزت‌طلبی مردم ندانست و افزود: ملت مقاوم و با اراده ایران در دهه جهش و پیشرفت ایران اسلامی با احساس مسئولیت و تکلیف در انتخابات حاضر خواهند شد و صحنه مشارکت و دلدادگی حقیقی را به نمایش می‌گذارد.

روح‌‌الامینی تصریح کرد: اردبیلی‌ها نیز در روز جمعه همچون سایر هموطنان از اولین ساعات رای‌گیری با حضور خانواده‌های خود با وضو و طاهر در پای صندوق‌های رای حاضر شده و تاسوعا و عاشورای حماسی دیگری را خلق می‌کنند.

وی اردبیل را به عنوان جبهه پیشتازی در دفاع از انقلاب دانست و بیان داشت: ما امروز در یک پیچ خطرناک اما رو به جلو قرار گرفتیم که اگر اعتماد و توانمندی خود را حفظ و تقویت کنیم گوی سبقت را از نظام‌های دیگر می‌رباییم.

دبیرکل حزب توسعه عدالت ایران اسلامی امانتداری در رای مردم را بسیار ضروری توصیف کرد و ادامه داد: همه وظیفه داریم اعتماد و اطمینان مردم را جلب کنیم و بدون توجه به هجمه‌های تبلیغاتی آنهایی که از سر عجز و ناتوانی به ترور روی آورده‌اند مدافع اسلام و انقلاب باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، روح‌الامینی در پایان سخنان خود وظیفه اول را مشارکت همه جانبه و گام بعدی را انتخاب اصلح دانست و اظهار داشت: مجلس اصولگرا مجلسی خواهد بود که تمام شاخصه‌های ارزشی در آن حفظ شده است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول