اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 113

حسینی: مردم در عرصه انتخابات استکبار ستیزی را به نمایش می‌گذارند

خبرگزاری فارس: قائم مقام حزب موتلفه اسلامی استان زنجان گفت: مردم در گذرگاه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی کشور، استکبار‌ستیزی خود را اعلام کرده و از کشور دفاع کرده‌اند.

حسینی: مردم در عرصه انتخابات استکبار ستیزی را به نمایش می‌گذارند

سعید حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همیشه مردم استان زنجان در صحنه‌های دفاع از نظام جمهوری اسلامی حضور داشته و اقدامات دشمنان را خنثی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم ایران همواره در برابر اقدامات ددمنشانه استکبار ایستاده‌اند، افزود: در موقعیت حساس کنونی نیز مردم کشور برای پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی پای صندوق‌های رای می‌آیند.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مردم همواره به تاکیدات مقام معظم رهبری توجه دارند، تصریح کرد: مردم در نظام جمهوری اسلامی حرف اول و آخر را زده و با حضور خود در صحنه‌های مختلف یاور انقلاب محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه میزان حضور مردم در انتخابات در دنیا سابقه ندارد، افزود: مردم در گذرگاه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی کشور، استکبار‌ ستیزی خود را اعلام و از کشور دفاع کرده‌اند.

حسینی با اشاره به اینکه مردم بصیر و آگاه نظام جمهوری اسلامی به اهمیت حضور خود آگاه هستند، افزود: مردم در تعیین سرنوشت خود حضور داشته و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه همواره موجب خشم استکبار شده است، یادآور شد: مردم با افزایش تهدید دشمنان بیشتر در صحنه حضور یافته و هرجا که تحریم و توطئه‌ای علیه کشور اعمال شده است مردم بیشتر پای کار آمده‌اند.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی استان زنجان تصریح کرد: مردم ایران همواره با انتخاب افرادی اصلح، انتخاباتی پرشور در کشور برگزار می‌کنند، تا توطئه‌های دشمنان در راستای کمرنگ کردن حضور مردم خنثی شود.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام هزینه‌های زیادی را برای کمرنگ کردن حضور مردم انجام می‌دهند، بیان داشت: با وجود همه تحریم‌ها و فتنه‌های دشمنان، نظام جمهوری اسلامی برای تحقق آرمان‌های انقلاب تلاش می‌کند.

حسینی با اشاره به اینکه  دشمنان در راستای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه‌ریزی‌ می‌کنند‌، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی همواره به حساسیت حضور خود آگاه هستند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی الگوی مطلوبی برای کشورهای آزادی‌خواه جهان است، افزود: خیزش‌های مردم منطقه برگرفته از نظام جمهوری اسلامی و نتیجه صدور انقلاب به جهان است.

قائم مقام حزب موتلفه استان زنجان حضور مردم در صحنه را مصداق بارز مبارزه با استکبار دانست و یادآور شد: مردم با حضور گسترده در صحنه انتخابات یک بار دیگر استکبار ستیزی خود را به نمایش می‌گذارند.

وی بر ضرورت حضور گسترده در انتخابات تاکید کرد و گفت: همه مردم از قشرهای مختلف آماده خلق حماسه‌ای دیگر هستند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول