اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرمانداری قیروکارزین صورت گرفت

آموزش جامع 400 نفر از عوامل انتخاباتی در قیروکارزین

خبرگزاری فارس: جلسه آموزش جامع 400 نفر از عوامل انتخاباتی به منظور آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات مجلس نهم توسط فرمانداری قیروکارزین برگزار شد.

آموزش جامع 400 نفر از عوامل انتخاباتی در قیروکارزین

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، فرماندار قیروکارزین صبح امروز در این جلسه ضمن اعلام آمادگی کامل این شهرستان برای اجرای انتخابات مجلس نهم اظهار داشت: 67 صندوق اخذ رای شامل 50 صندوق در بخش مرکزی و 17 صندوق در بخش افزر و هر صندوق با پنج عضو و یک نماینده فرماندار کار جمع‌آوری آرای مردم در شهرستان قیروکارزین را انجام می‌دهند.

عبدالحسن صمدنژاد با اشاره به اینکه باید ضرورت حضور در انتخابات برای مردم تبیین شود بیان داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات باعث برهم خوردن تحلیل‌های دشمن شده و برنامه‌ریزی‌های آنان را با چالش مواجه می‌کند و توطئه‌های دشمنان برای کمرنگ کردن حضور امت در پای صندوق‌های رای را خنثی می‌کند.

وی افزود: یک نماینده باید ولایتمدار، متدین، شجاع، متخصص و پایبند به نظام باشد تا ضمن پیگیری مطالبات مردم باعث استواری پایه‌های نظام و پیشرفت کشور شود.

صمدنژاد با اشاره به حجم وسیع تبلیغات علیه کشور و انقلاب ما به ویژه در این برهه حساس خاطرنشان کرد: این قبیل فشارها و تهدیدها برای مردم آزاداندیش و ولایت‌مدار ایران عزیز که سال‌های سال زیر فشار و شبیخون وحشیانه فرهنگی آمریکا و هم‌پیمانان شیطان صفت‌شان قرار دارند، تازگی ندارد و این ملت در برابر این فشارها، پولادی آب دیده‌تر شده‌ است.

فرماندار قیروکارزین تصریح کرد: در انتخابات 12 اسفند نیز حضور پررنگ مردمی شعور انتخاب را به عرصه ظهور می‌گذارد و کشورهای بیگانه به خوبی می‌دانند این حضور نخستین و آخرین حضور نیست.

این مقام مسئول داشتن بصیرت انقلابی و توجه کامل به بیانات مقام معظم رهبری در یک انتخاب اصلح را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: اقشار مختلف جامعه باید سوابق، فعالیت‌ها و خدمات کاندیداها را به طور دقیق بررسی کنند تا افرادی که از هر لحاظ شایستگی لازم دارند به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند چراکه مجلس در پیشبرد اهداف نظام اسلامی دارای اهمیت بسیاری است.

به گزارش فارس، این جلسه با آموزش جامع اعضای شعب، نمایندگان فرماندار و کاربران رایانه در شعب اخذ رای و همچنین پخش جزوات آموزشی یافت.

انتهای پیام/غ20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول