اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک کاندیدای اصولگرا در ساوجبلاغ:

حضور مردم در انتخابات موجب اقتدار نظام می‌شود

خبرگزاری فارس: یک کاندیدای اصولگرا در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ گفت: حضور حداکثری و گسترده مردم در انتخابات پایه‌های نظام را استحکام بخشیده و منجر به اقتدار جمهوری اسلامی می‌شود.

حضور مردم در انتخابات موجب اقتدار نظام می‌شود

سید محمد میربزرگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: شرایط سیاسی داخلی و خارجی کشورمان بسیار حساس است و مردم باید با درک این شرایط در پای صندوق‌های رای حضور یابند.

وی تصریح کرد: در داخل کشور ضد انقلاب و بدخواهان اسلام و انقلاب مترصد فرصتی هستند تا انتقام خود را از ملت ایران گرفته و علیه نظام ما توطئه کنند.

این کاندیدای اصولگرا افزود: از سوی دیگر کشورهای استکباری در غرب می‌خواهند جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه داده تا از توسعه فرهنگ انقلاب اسلامی در میان دیگر ملت‌ها جلوگیری کنند.

میربزرگی تاکید کرد: در چنین شرایطی تنها حضور گسترده و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای است که می‌تواند دشمنان داخلی را مایوس و کشورهای استکباری غرب را نا امید سازد.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی حضور گسترده مردم در انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: این اهمیت به مراتب بیشتر از پیروزی گروه‌ها و جریان‌های سیاسی در انتخابات است.

فرماندار سابق ساوجبلاغ ادامه داد:‌ البته باید توجه داشت که برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت بالای مردم به طور قطع منجر به تشکیل مجلسی مقتدر، انقلابی و ولایت‌مدار خواهد شد.

میربزرگی تاکید کرد: این مجلس به عنوان بازوی اصلی ولایت در برابر موانع داخلی و خارجی عمل کرده و حرکت جمهوری اسلامی برای پیشرفت و توسعه را تسریع می‌بخشد.

وی در پایان اظهار داشت: فضای سیاسی کشور انتخاباتی پرشور و مشارکتی را نوید می‌دهد و کشورهای زورگوی غربی باید منتظر خلق حماسه‌ای دیگر از سوی ملت متدین و ولایت‌مدار ایران اسلامی باشند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول