اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در کرمان:

کاندیدا مجلس رعایت اخلاق و قانون را بکنند

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در کرمان و راور گفت: از سایر کاندیداهای مجلس انتظار حفظ فضای سالم جامعه و تلاش در راستای برگزاری انتخابات پرشور، قانونمند و اخلاق‌مدار را دارم.

کاندیدا مجلس رعایت اخلاق و قانون را بکنند

غلامرضا کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در این مدت زمان باقیمانده تا برگزاری انتخابات مجلس نهم به همه توصیه می‌کنم، نسبت به حفظ فضای سالم جامعه و اخلاق انتخاباتی از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

وی افزود: ممکن است در همین مدت زمان اندک بداخلاقی‌ها سبب رنجش خاطر مردمی شود که به دمکراسی حاکم بر جامعه اسلامی و انتخابات سالم امید بستند و علاقمند هستند، این رویداد مهم در فضای آرام و سالم برگزار شود.

کرمی تصریح کرد: به هواداران خود توصیه می‌کنم که با خویشتن‌داری و صبر و حوصله، تلاش خود را به شکل قانونمند انجام داده و تا پایان مهلت قانونی تبلیغات به آن به صورت عمومی ادامه دهند و پس از آن نیز بر مبنای قانون عمل کنند و از سایر کاندیداها نیز انتظار حفظ فضای سالم جامعه و تلاش در راستای برگزاری انتخابات پرشور، قانونمند و اخلاق‌مدار می‌رود.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرای حوزه کرمان و راور با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اقتدار نظام جمهوری اسلامی در خنثی کردن توطئه غربی‌ها و تحریم نفتی کشورهای اروپایی را متکی به حمایت مردمی دانست.

کرمی گفت: مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن برگ زرینی دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند به گونه‌ای که مسئولان بعد از این راهپیمایی با اقتدار خطاب به کشورهای اروپایی اعلام کردند که تحریم نفت از سوی شما یک خیال باطل است و تحریم کننده نفت ما هستیم، همان طور که دیدیم نفتکش‌های یونان دست خالی برگشتند.

رئیس کمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این موضع مسئولان نتیجه حضور پرشور مردم در صحنه است.

کرمی عنوان کرد: خواسته من از مردم این است که در انتخابات 12 اسفند ماه حضور حداکثری داشته باشند، زیرا در راهپیمایی 22 بهمن حضور مردم به صورت کلی منعکس می‌شود، اما در انتخابات مجلس مشارکت مردمی به شکل کمی ارائه می‌شود و با دوره‌های گذشته مقایسه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم برای تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی و پیروی از منویات رهبر انقلاب با نیت خالص در این انتخابات حضوری فعال داشته باشند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول