اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روایت کاندیدای اصولگرای مجلس نهم از دوران نمایندگی‌اش در مجلس هفتم

کارخانه: اگر وابسته به جریانی بودم حتماً استاندار می‌شدم/قانون از کجا آورده‌اید باید اجرا شود

خبرگزاری فارس: کاندیدای اصولگرای مجلس نهم گفت: اگر وابسته به جریان قدرت بودم حتماً استاندار می‌شدم.

کارخانه: اگر وابسته به جریانی بودم حتماً استاندار می‌شدم/قانون از کجا آورده‌اید باید اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ابراهیم کارخانه ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با بیان اینکه دارای مدرک دکترای تخصصی شیمی تجزیه و مدرک کارشناسی ارشد دوره امور و فنون هسته‌ای است، اظهار کرد: بنده دارای 12 مقاله بین‌المللی علمی ISI و حائز رتبه اول هسته‌ای در سال 83 در دانشگاه‌های کشور هستم و در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا نیز تدریس دانشگاهی داشته و کتابی در مورد شیمی هسته‌ای و حفاظت در برابر بمباران‌های اتمی ترجمه و تألیف کرده‌ام.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس عضو کارگروه دانشگاه و جنگ بوده است، گفت: من بدون برنامه کاندیدای مجلس نشده‌ام بلکه طی چهار سال فراغت از مجلس با مطالعات و پژوهش‌های فراوان موفق به تنظیم 400 راهبرد اجرایی در زمینه توسعه و پیشرفت کشور و استان شده‌ام که در صورت کسب رأی تمام آنها را اجرایی می‌کنم.

کاندیدای اصولگرا در حوزه انتخابیه همدان و فامنین در ارتباط با سوابق مدیریتی‌اش نیز عنوان کرد: تأسیس و سرپرستی بسیج سازندگی، ریاست آموزش و پرورش، مدیرکل ارشاد اسلامی، معاون دانشجویی دانشگاه به مدت هفت سال، معاون اداری مالی دانشگاه به مدت چهار سال، مدیرگروه تخصصی شیمی، عضو هیئت رئیسه و جانشین رئیس دانشگاه را در کارنامه خود دارم که در این زمینه همه سمت‌های مدیریتی دانشگاه را به جز ریاست دانشگاه در پرونده خود دارم و آن هم به دلیل است که در آن زمان مدرکم کارشناسی ارشد بود.

وی بیان کرد: معاون علمی و فناوری واحد هماهنگی و نظارت راهبردی واحد علمی و فناوری نماینده رئیس جمهور، معاون سیاست‌گذاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رئیس سازمان استاندارد ملی ایران، عضو کارگروه علمی و فناوری برنامه پنجم توسعه، عضو کارگروه زیرساخت‌های قضایی تدوین برنامه پنجم توسعه و بسیاری عضویت‌های دیگر که از بیان آنها صرف نظر می‌کنم.

کارخانه‌ای افزود: عضو فراکسیون نخبگان و نوآوران مجلس شورای اسلامی بودم و در مجلس علاوه بر نمایندگی مردم شریف و دانایی محور همدان، نایب رئیس اول توسعه، رئیس کمیته تحقیقات و فناوری هسته‌ای در مجلس شورای اسلامی، عضو کمیته ویژه فناوری هسته‌ای مجلس، عضو فراکسیون‌های مختلف از جمله فراکسیون ورزش، نخبگان و نوآوران نیز بودم که به دلیل توانمندی بالایی که داشتم این سمت در چهار سال بعدی که نماینده نبودم تمدید شد و در نهایت به عنوان رئیس هیئت نظارت بر برگزاری انتخابات مجلس اسلامی شوراهای اسلامی شهر و روستای همدان از سوی مجلس شورای اسلامی انتخاب شدم.

وی ادامه داد: افتخار می‌کنم که به عنوان نماینده در دوره هفتم مجلس توانستم 10 طرح ملی را به مجلس و رئیس‌جمهور ابلاغ کرده و آنها را اجرایی کنم که یکی از این طرح‌ها اجرای پروژه مسکن مهر است که برای نخستین بار در سال 85 و با توجه به اوج گرانی مسکن با چهار مؤلفه‌ اصلی تدوین کردم و امروز شاهد اجرای آن هستیم.

کاندیدای اصولگرا در حوزه انتخابیه همدان و فامنین از دیگر فعالیت‌های خود را رفع مشکل برخورد سلیقه‌ای گروه‌های آموزشی دانشگاه برای پذیرش استاد عنوان و بیان داشت: با اجرای این طرح جذب متمرکز اعضاء هیئت‌ مدیره در سایت‌های دانشگاه‌ها فراهم شده است.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا استاندار نشدید؟ عنوان کرد: اگر وابسته به جریان قدرت بودم حتمأ استاندار می‌شدم، اما این را بدانید که در صورت نماینده شدن برای تمام کاندیدهای هم‌سطح قبل از انتخابات آزمون ورودی گذاشته و طرح ادامه تحصیل نمایندگان مجلس در طول مدت چهار ساله را لغو کرده و وزارت قرآن را در تمام ملل اسلامی تشکیل می‌دهم تا ضمن جلوگیری از توطئه‌های قرآنی جایگاه ایران نیز در میان ملت‌های مسلمان حفظ شود.

کارخانه‌ای اذعان کرد: تبلیغات من تنها یک برگ A4 است که به صورت سیاه سفید به چاپ رسیده و تعدادی هم سی دی نیز توزیع شده و من یک ریال از کسی دریافت نکرده و از حقوق خودم هزینه‌ها را پرداخت می‌کنم.

وی تصریح کرد: مجلس نهم از نظر ابعاد سیاسی، بین‌المللی و هسته‌ای با شرایط ویژه‌ای مواجه‌ هستیم که من در این راستا با دستی پر وارد میدان عمل شده‌ام.

کاندیدای اصولگرا در حوزه انتخابیه همدان گفت: من منزلی با زیربنای 150 متر مربع با ارزش 500 میلیون تومان را که از طریق صندوق رفاه نمایندگان مجلس به من واگذار شد را طی دوره نمایندگی خود نپذیرفته و از معدود کسانی بودم که مخالفت خود را در این خصوص اعلام کردم لذا باید "قانون از کجا آورده‌اید" مجددًا اجرا شود تا بدانیم برخی مسئولان از چه طریق تا این حد ثروتمند شده اند.

وی تأکید کرد: باید با افرادی که وام‌های کلان دریافت کرده و ثروت‌های زیادی را اندوخته‌اند برخورد شود تا آنها را بازپرداخت کرده و حقوق مردم را برگردانند.

کارخانه‌ای در پاسخ به اینکه در جریان فتنه 88 چه عکس‌العملی داشته است، اظهار کرد: من رئیس مبارزه با فتنه 88 بودم و کوچکترین وجه مشترکی بین من و جریان فتنه وجود ندارد و در راهپیمایی 9دی نیز شرکت کردم.

وی در پایان گفت: در صورت نماینده شدنم شاهد ارتقاء کیفیت کالا و اشتغالزایی در همدان هستند و من از آمادگی کامل برای خدمت صادقانه و قرار دادن علم در خدمت اشتغال و صنعت برخوردارم.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول